هنر پتینه کاری در سبکهای مختلف، از دیگر هنرهای مهسا ستاریان است. پتینه کاری در معماری و طراحی داخلی، مدتی است که دوباره در حال احیا و بازآفرینی است. این هنر قدمتی دیرینه دارد و به بیان ساده، جلوه ی قدیمی بخشیدن به آثار هنری و سازه هاست.

مهسا (ملیسینیا) ستاریان، متولد ۱۳۶۷است. او در مسکو به دنیا آمده؛ و در تهران زندگی می کند.
در رشته هنر تحصیل کرده است. عاشق هنر است و نقاش است. ارشد دکوراسیون داخلی است و در این رابطه شرکتی هم دارد که فعال است و در سراسر کشور دارد کارش را گسترش می دهد.
شرکت طراحی دکوراسیون داخلی اش گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ از اکسفورد انگلستان را هم دارد.
مهسا ستاریان تا کنون نمایشگاههای نقاشی انفرادی در تهران ، مشهد ، گرگان و کیش برگزار کرده و سابقه ای ۱۵ ساله در نقاشی دارد. هنر پتینه کاری در سبکهای مختلف، از دیگر هنرهای مهسا ستاریان است. پتینه کاری در معماری و طراحی داخلی، مدتی است که دوباره در حال احیا و بازآفرینی است. این هنر قدمتی دیرینه دارد و به بیان ساده، جلوه ی قدیمی بخشیدن به آثار هنری و سازه هاست.
مهسا ستاریان با ورق طلا نیز هنر آفرینی می کند.
سبک تخصصی او در نقاشی سورئال است.
مهسا ستاریان با تیمی مجرب که خود مدیریت آنها را در شرکتی خصوصی به عهده دارد تا کنون در تهران و در سراسر کشور و خارج از کشور مانند کشورهای گرجستان، آذربایجان، عمان ،قطر ،دبی، کنسولگری عراق ووو سفارش کار پتینه کاری دریافت کرده و آثار متعددی را خلق کرده اند.
برای این هنرمند ایرانی  خوش قریحه و عاشق هنر آرزوی موفقیت داریم.

 

چند نمونه از کارهای مهسا ستاریان:

 

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : صدای هم وطن
  • منبع خبر : صدای هم وطن