افزایش قیمت خودروها در آستانه انتخابات! ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

رسانه دولت مجوز افزایش قیمت خودرو را تایید کرد
افزایش قیمت خودروها در آستانه انتخابات!

روزنامه ایران -ارگان رسمی اطلاع رسانی دولت- در شماره هفتم اسفند خود صدور مجوز افزایش قیمت خودرو را تایید کرد و بالاخره به حواشی پایان داد. رسانه دولت در صفحه اقتصادی روزنامه ایران با اشاره به اصلاحیه مصوبه ۶۳۳ شورای رقابت از امکان افزایش قیمت خودروها، نوشت: «طبق اصلاحیه ۶۳۳ شورای رقابت در خصوص قیمت […]

بایگانی‌های تیتر اول - صفحه 78 از 82 - پایگاه خبری تحلیلی صدای هم وطن
آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی ۰۳ آذر ۱۳۹۹
قابل توجه تمامی روابط عمومی ها

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

روابط عمومی های سراسر کشور تا آخر همین هفته (هشتم آذرماه) فرصت دارند آثارشان را جهت شرکت در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. آیین اختتامیه بلافاصله بعد از پایان قرنطینه و بر اساس پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

منشأ کارشکنی‌ها در زنجیره فولاد کجاست؟ ۳۰ آبان ۱۳۹۹

منشأ کارشکنی‌ها در زنجیره فولاد کجاست؟

عملکرد نوردکاران به‌عنوان تولیدکنندگان بخش پایین‌دستی زنجیره فولاد به‌طور مستقیم با فعالیت‌های ساخت‌وساز و به‌نوعی زندگی مردم مرتبط است. شاید به همین دلیل هم رشد قیمت محصولات فولادی طی ماه‌های گذشته خبرآفرین و جنجال‌ساز بوده است.

رکود سنگین مسکن روی دوش فولاد ۳۰ آبان ۱۳۹۹
مسکن و رشد عجیب قیمت آن در طول سال‌های گذشته، همواره در کشور ما مورد بحث بوده است.

رکود سنگین مسکن روی دوش فولاد

درواقع این رشد تنها بهانه‌ای را در اختیار سازندگان مسکن قرار می‌دهد تا از آن برای افزایش هرچه بیشتر قیمت مسکن بهره بگیرند. از سوی دیگر نیز معتقدند افت نرخ ارز تاثیر آنچنانی بر بازار فولاد نداشته است. در چنین شرایطی تنها بازار آهن‌آلات از رونق افتاده است، چراکه مشتریان منتظر شفاف شدن شرایط هستند. ضمن آنکه برخی این افت نرخ ارز را تنها شوک کوچکی به اقتصاد می‌دانند که لزوما دوام چندانی نخواهد داشت. درنتیجه چندان به افت قیمت فولاد و به تبع آن نرخ مسکن امید ندارند.

در باب چگونگی نوشیدن قهوه ۳۰ آبان ۱۳۹۹
همه چیز درباره ی آداب مراسم قهوه خوری در خوزستان

در باب چگونگی نوشیدن قهوه

این روزها البته قهوه نوشیدن از حالت شیک و مدرن و کافه نشینی  صرف بیرون آمده و در هر کوی و برزن  شاهد فروش قهوه در بساط ارزان هستیم.  قهوه ی دله از اواسط دهه ی  هشتاد خورشیدی به شکل غریبی  بازار اهواز و خوزستان را اشباع و تسخیر کرده است و تبدیل به یکی از نمادهای  شهری  شده است. در صورتی که پیش از این ، نوشیدن قهوه آداب و سنت خاص  خود را داشت و به این شکل شایع نبود.  مراسم قهوه خوری از روزگار دیرین مورد احترام مردم عرب و دارای آداب خاص خـــود است.  قهوه نخستین چیزی است که پس از سلام و خوش آمدگویی با آن از میهمانان خـــــــود پذیرایی می‌کنند. قهوه جهت پذیرایی از همه ی افراد قوم و میهمانان فقیر و غنی استفاده می‌شود. با آماده‌شدن قهوه و زمان پذیرایی این کار به شیوه و رسومی خاص شروع می‌شود. به كسی كه قهوه را به میهمان تعارف می‌كند، ساقی می‌گويند. اگر میهمان متوجه حضور ساقی نشود فنجان را به دله می‌زند تا مهمان با شنيدن آن صدا متوجه شود كه قهوه برای او ريخته شده است.

بازار دزفول را خراب نکنید! ۳۰ آبان ۱۳۹۹
در ضرورت حفظ بازارهای سنتی

بازار دزفول را خراب نکنید!

بازارهای سنتی یکی جلوه‌های مهم توسعه شهری در تاریخ ایران محسوب می‌شوند که طراحی خلاقانه و ساخت آنها در راستای توسه روابط انسانی و تسهیل‌گری روند زندگی شهروندان بوده است. شهرهای سنتی ایران در راستای بازارها، توسعه و گسترده شده و همیشه بازار و بازاریان نقش مهمی در کنشگری های اجتماعی مردم نقاط مختلف ایران […]

کوتاه از بازار اهواز ۳۰ آبان ۱۳۹۹
مروری شتابزده بر بخشی از اهواز معاصر

کوتاه از بازار اهواز

صرفنظر از اطلاعات آغشته به رئالیسم و رویای احمد محمود در کتاب های متعددش که در اهواز می گذرد، تاریخ نویسی و شهرنویسی به صورت جدی، خود یک سیاق ویژه است که باید بیشتر جدی گرفته شود. اهواز نیاز دارد که مرور بشود. خوانده بشود و هر چه رفت بر این شهر، به امروزیان و فردایی یان ِ در راه تحویل داده شود.

ارتباط روابط عمومی با رسانه های جمعی را تقویت کنیم ۳۰ آبان ۱۳۹۹
 تقویت موج گردش آزاد اطلاعات

ارتباط روابط عمومی با رسانه های جمعی را تقویت کنیم

کارشناسان علوم ارتباطات مهمترین وظیفه یک روابط عمومی پویا و فعال را تلاش برای انتشار فعالیت ها و اهداف سازمانی از یک سو و برانگیختن توجه عمومی نسبت به عملکرد سازمان یا مجموعه از دیگر سو برشمرده اند. بر این اساس، هر یک از مسئولان روابط عمومی ها باید در تعامل و همکاری با رسانه های جمعی به اشتراک نظر درباره ارائه و انتقال بخشی از رویدادهای مرکز یا مجموعه کاری خود دست یابند. متاسفانه در سال های اخیر این تعامل و همکاری یک سویه بوده و روابط عمومی ها کمتر بر کارکرد رسانه های جمعی در انتقال اطلاعات و اخبار توجه نشان داده اند!

معضل زباله سوزی را تا رفع کامل آن با جدیت دنبال می کنیم ۳۰ آبان ۱۳۹۹
قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در امور سلامت و بهداشت کارکنان از پیگیری معضل زباله سوزی تا رفع کامل این مشکل خبر داد.

معضل زباله سوزی را تا رفع کامل آن با جدیت دنبال می کنیم

در تاریخ  ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۹، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور سلامت و بهداشت کارکنان در ادامه پیگیری های صورت گرفته در جهت رفع معضل زباله سوزی در شهرستان اهواز و خصوصا آلودگی آزاردهنده ناشی از آن در مجموعه مسکونی دویست دستگاه، با محمد جعفر فلسفی عضو شورای شهر اهواز و عضو […]

روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی ۳۰ آبان ۱۳۹۹

روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی

  با نگاهی به فلسفه و ماهیت شکل‌گیری رسانه‌های گروهی در جوامع مختلف، بی تردید جنبه اطلاع‌رسانی و نیز پل ارتباطی بودن بین سیستم‌ها و دستگاه‌های حکومتی و بخش خصوصی وجه غالب بوده است .

مردم از جنگ زرگری خسته شده‌اند ۳۰ آبان ۱۳۹۹

مردم از جنگ زرگری خسته شده‌اند

تمامی کشورهای دنیا و همچنین حکومت جمهوری اسلامی ایران یک حاکمیت همبسته و وابسته است و همه کنشگری‌ها تحت تأثیر یکدیگر قرار می‌گیرد. احتمالاً دلیل هجمه‌های آقای قالیباف علیه دولت این است که مجلس یازدهم با وعده و وعید بسیار روی کار آمد اما در حال حاضر نتوانسته هیچ یک از آن وعده‌ها را عملی […]