رشد ۸۹ درصدی صادرات محصولات شرکت فولاد خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از رشد ۸۹ درصدی صادرات محصولات فولادی در ۱۱ ماهه امسال در این شرکت خبر داد. امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان میزان صادرات محصولات فولادی در این مدت را یک میلیون و ۵۹۷ هزار تن اعلام کرد و گفت: شاهد افزایش ۱۷ […]

رشد ۸۹ درصدی صادرات محصولات شرکت فولاد خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از رشد ۸۹ درصدی صادرات محصولات فولادی در ۱۱ ماهه امسال در این شرکت خبر داد.

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان میزان صادرات محصولات فولادی در این مدت را یک میلیون و ۵۹۷ هزار تن اعلام کرد و گفت: شاهد افزایش ۱۷ درصدی صادرات به لحاظ وزن در مقایسه با مدت مشابه پارسال هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این شرکت ۱۴۵ پروژه توسعه‌ای به ارزش ۲۳ هزار میلیارد تومان تعریف کرده است، افزود: هدفگذاری ما افزایش ظرفیت تولید تا ۶ میلیون تن تا سال ۱۴۰۴ است که با همت کارکنان این شرکت محقق خواهد شد.

ابراهیمی افزود: تامین مواد اولیه و فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم همچون آب، برق، گاز و بنادر از مهم‌ترین چالش‌های ساختاری زنجیره فولاد است که باید رفع شوند.

تامین خوراک فولادسازان با کشف ذخایر جدید

رئیس هیات عامل ایمیدرو نیز با اشاره به تامین مواد اولیه به عنوان اصلی‌ترین نیاز فولادسازان کشور گفت: با توسعه اکتشافات و بهره مندی از ذخایر شناسایی شده، بخشی از نیاز فولاد خوزستان و دیگر فولادسازان به خوراک تامین می‌شود.

وجیه الله جعفری به اهمیت تامین خوراک پایدار در حوزه فولاد اشاره کرد و افزود: در رابطه با اجرای برنامه‌های توسعه‌ای و ایجاد توازن در زنجیره، فولاد خوزستان باید توسعه زیرساخت‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

  • نویسنده : صدای هم وطن
  • منبع خبر : پیوند ایرانیان