معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از تخصیص و پرداخت ۲۶۵ میلیارد تومان برای جبران بخشی از خسارت کشاورزان استان ناشی از جاری نبودن زاینده‌رود و توقف کشت و کار تا پایان آذر ماه جاری خبر داد. ?مهران زینلیان افزود: این مبلغ بصورت علی‌الحساب و بر مبنای توان فعلی صندوق جبران خسارت کشاورزان است. ‌‌ […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از تخصیص و پرداخت ۲۶۵ میلیارد تومان برای جبران بخشی از خسارت کشاورزان استان ناشی از جاری نبودن زاینده‌رود و توقف کشت و کار تا پایان آذر ماه جاری خبر داد.

?مهران زینلیان افزود: این مبلغ بصورت علی‌الحساب و بر مبنای توان فعلی صندوق جبران خسارت کشاورزان است.
‌‌
?وی خاطرنشان کرد: اکنون در این مرحله حدود ۲۶۵ میلیارد تومان از سهمی که صنایع استان های اصفهان و یزد به صندوق جبران خسارت خشکسالی بدهی دارند از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان به حساب کشاورزان حقابه دار که نامشان در فهرست این سازمان قرار دارد، واریز خواهد شد.

?وی با اشاره به تامین هزینه‌ برای انجام‌ اقدام یاد شده از صندوق جبران خسارت گفت: با این حال با مساعدت استاندار مقرر شد تامین اعتبار جداگانه ای نیز صورت پذیرد.
‌‌
?معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان طرح تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی استان در نشست امروز گفت: بر همین اساس مسلوب المنفعه کردن چاه‌های غیرمجاز حوضه آبریز زاینده رود تسریع خواهد شد.
‌‌
?زینلیان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۱۷ حلقه چاه غیرمجاز در استان پر و مسدود شده است.

  • نویسنده : صدای هم وطن
  • منبع خبر : \یوند ایرانیان