سرپرست انتطامی ایذه از دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی و معابر با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عبدالرسول جوکار” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و معابر در سطح شهرستان ایذه، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به […]

سرپرست انتطامی ایذه از دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی و معابر با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عبدالرسول جوکار” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و معابر در سطح شهرستان ایذه، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس پاسگاه هلایجان شهرستان ایذه با انجام کار اطلاعاتی هویت ۲ سارق را در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ جوکار در ادامه تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی و یک فقره سرقت از معابر در سطح شهرستان ایذه اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی شهرستان ایذه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد، گفت: شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پلیس هرگونه ترددمشکوک افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله از طریق ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

 

  • نویسنده : صدای هم وطن
  • منبع خبر : پیوند ایرانیان