مهدی نجف پور، رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان اظهار کرد: کالاهایی که در حال حاضر با برند خارجی فروخته می شود، ممکن است از قدیم وارد کشور شده باشد. اما همان طور که در اطلاعیه ذکر شده بعد از ممنوعیت واردات، این کالاها قاچاق یا تقلبی تلقی می شوند. بنابراین به گفته […]

مهدی نجف پور، رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان اظهار کرد: کالاهایی که در حال حاضر با برند خارجی فروخته می شود، ممکن است از قدیم وارد کشور شده باشد. اما همان طور که در اطلاعیه ذکر شده بعد از ممنوعیت واردات، این کالاها قاچاق یا تقلبی تلقی می شوند.

بنابراین به گفته وی در حال حاضر تمام برندهای خارجی که در ایران روی کالا درج می شود و به عنوان کالای خارجی یا کره ای فروخته می شود، قطعا کالای کره ای نیست و مصداق تقلب است. رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با بیان اینکه انجمن نامی از برندی نمی آورد، چون هنوز محرز نیست، تصریح کرد: این بحث فقط مربوط به برندهای کره ای نیست و در حال حاضر برندهای زیاد دیگری هم به این شکل فعالیت می کنند. به ویژه برخی برندهای ایتالیایی، محصولات ایرانی را با بسته ایتالیایی می فروشند. اما هیچ اسمی از هیچ برندی نمی آوریم و به طور مصداقی اعلام می کنیم.

  • نویسنده : صدای هم وطن
  • منبع خبر : صدای هم وطن