رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: مبارزه با تبعیض، فساد و تضییع حقوق بیت المال از دغدغه های دستگاه قضایی است و در اولویت برنامه های این دستگاه قرار دارد.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: مبارزه با تبعیض، فساد و تضییع حقوق بیت المال از دغدغه های دستگاه قضایی است و در اولویت برنامه های این دستگاه قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی در دیدار با امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر، تاکید کرد: آن چیزی که مردم را رنج می دهد تبعیض، فساد و تضییع حقوق آنان است و دستگاه قضایی در راستای اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه، مبارزه با آن ها را در اولویت کاری خود قرار داده است.
وی افزود: ایجاد آرامش، رضایت مردم و حل مشکلات آنان باید سرلوحه برنامه ها و اقدامات مسئولین باشد و با روحیه جهادی در خدمت رسانی به مردم تلاش مضاعفی داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین مرادی با اشاره به مطالبات مردم مبنی بر استخدام نیروهای بومی در شرکت های نفتی و گازی که در استان در حال فعالیت هستند،خاطر نشان کرد: استخدام نیروهای بومی گامی موثر برای کارآمدتر شدن مناطق صنعتی استان است و وزارت نفت باید استخدام نیروهای بومی را در اولویت قرار دهد.
وی همچنین بر پرداخت حق آلایندگی نفت و گاز به خوزستان تاکید کرد و گفت: با توجه به وجود میدان‌های عظیم نفتی و گازی در استان باید حق آلایندگی نفت و گاز به خوزستان پرداخت شود و این امر می تواند بخش عمده ای از مشکلات و موانع اشتغال، محرومیت زدایی و توسعه پایدار در خوزستان را حل کند که دستگاه قضایی استان این موضوع را با جدیت پیگیری می کند.
حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی تصریح کرد: دادگستری استان برای رفع موانع اقتصادی و حل مشکلات خوزستان و به ویژه در جلسات مختلف ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد مبارزه با فساد اقتصادی، با جدیت و به صورت مستمر تلاش می کند و تاکنون تصمیمات مطلوبی اتخاذ نموده است.
حجت الاسلام سید‌سلمان هاشمی امام جمعه شهرک طالقانی شهرستان ماهشهر نیز در این دیدار به تشریح برخی از مطالبات، مشکلات و کمبودهای مردم این شهرک پرداخت و از اقدامات جدی و قاطع دستگاه قضایی استان نسبت به رفع مسئله آبگرفتگی خیابان های شهرک طالقانی ماهشهر تشکر و قدردانی کرد.

  • نویسنده : صدای هم وطن
  • منبع خبر : پیوند ایرانیان