به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، بزرگترین تفاهمنامه و قرارداد  تامین کاغذ به میزان ۳۰ هزار تن با آموزش و پرورش به امضا رسید. در این مراسم که حجت الاسلام لطیفی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، دکتر نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع […]

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، بزرگترین تفاهمنامه و قرارداد  تامین کاغذ به میزان ۳۰ هزار تن با آموزش و پرورش به امضا رسید.

در این مراسم که حجت الاسلام لطیفی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، دکتر نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، مدیران عامل شرکت های افست و چاپ و نشر و جمعی از مدیران دو مجموعه حضور داشتند، با تامین ۳۰ هزار تن کاغذ چاپ و تحریر برای کتب درسی سال آینده دانش آموزان توافق حاصل شد.در این مراسم ابتدا حجت الاسلام لطیفی معاون وزیر به تقویت و حمایت از تولید داخل به عنوان راه حل اساسی برای رفع مشکلات کشور اشاره و خاطرنشان کرد: امکان دارد تولید داخل با چالش هایی از نگاه اقتصادی همراه باشد اما وقتی با یک سیاست کلان به آن نگاه می کنیم آن چالش دیده نمی شود و اولویت و رویکرد حمایت از تولید داخل ملاک عمل قرار می گیرد.

وی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در حمایت از تولید کننده داخلی، امضای این تفاهمنامه را گامی موثر در جهت تامین کاغذ مورد نیاز کتب درسی دانش آموزان  دانست.

حجت الاسلام لطیفی ضمن اشاره به بالا بودن کیفیت محصولات ایرانی، این نشست را آغاز یک تحول در تامین کاغذ مورد نیاز در حوزه کتب درسی و نشر دانست و بر حمایت از تولید داخل تاکید ورزید.

  • نویسنده : صدای هم وطن