سازمان بازرسی به موضوع معدوم‌سازی جوجه‌های یک روزه ورود کرد

  پرینت
سازمان بازرسی به موضوع معدوم‌سازی جوجه‌های یک روزه ورود کرد
شناسه خبر : 13088 | تاریخ انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰:۴۸ | 233 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، معدوم سازی جوجه های یک روزه را اقدامی غیرانسانی و غیرقانونی خواند و گفت: ما این تخلف را به جد دنبال می‌کنیم و نتیجه را اطلاع رسانی خواهیم کرد. حجت‌الاسلام و المسلمین حسن درویشیان افزود: وقتی این خبر را شنیدم و تصاویر را دیدم بسیار متأثر شدم چرا که کاری […]

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، معدوم سازی جوجه های یک روزه را اقدامی غیرانسانی و غیرقانونی خواند و گفت: ما این تخلف را به جد دنبال می‌کنیم و نتیجه را اطلاع رسانی خواهیم کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن درویشیان افزود: وقتی این خبر را شنیدم و تصاویر را دیدم بسیار متأثر شدم چرا که کاری غیر انسانی صورت گرفته است و سازمان بازرسی به محض اطلاع از این موضوع ورود کرد.
وی گفت: البته خیلی قبل تر از این اتفاق ما درباره برخی از مشکلات از جمله تأمین ارز مورد نیاز برای نهاده های طیور در زمینه تولید مرغ و جوجه یک روزه اقدام کرده بودیم و ۹ فروردین در این خصوص با بانک مرکزی مکاتبه کردیم و مجدد هم پیگیری ها انجام شد تا ارز مورد نیاز بیش از ۲ میلیون تن نهاده های طیور که اکنون در بنادر هست تأمین شود که منتظر تخصیص ارز و حمل آنها برای استفاده تولید کنندگان مرغ است که تا به حال رخ نداده است.
درویشیان در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: اینکه آیا در این موضوع انجمن تولید کنندگان جوجه یک روزه مقصر بوده و یا در نتیجه مصوبه ستاد تنظیم بازار بوده و یا علل دیگری داشته است به جد دنبال و نتیجه را اطلاع رسانی می‌کنیم.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور این کار را اقدامی غیر انسانی خواند و گفت: این اقدام هیچ مجوز شرعی و قانونی ندارد و مراجع ذیربط در این خصوص برخورد قانونی خواهند کرد.
برچسب ها
نوشته های مشابه
پدر گلاب ایران هم رفت
پتروشیمی مارون، بالاترین نشان جایزه ی تعالی سازمانی را کسب کرد.
ادعای جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران در شورای امنیت
اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده
مبادا بشنوم روابط ناسالم اداری، جلوی خدمت رسانی به مردم را گرفته است!
در دومین دادگاه فرزندان معاون اول قوه قضاییه چه گذشت؟
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.