شهردار کلانشهر اهواز در بازدید میدانی که از روند آماده سازی و نورپردازی های سطح منطقه۳ در راستای اجرای اهداف و برنامه ریزی های طرح استقبال از بهار انجام شد، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی ستاد استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی مجموعه شهرداری در این ایام اولویت کاری خود را درخدمت رسانی به شهروندان محترم […]

شهردار کلانشهر اهواز در بازدید میدانی که از روند آماده سازی و نورپردازی های سطح منطقه۳ در راستای اجرای اهداف و برنامه ریزی های طرح استقبال از بهار انجام شد، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی ستاد استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی مجموعه شهرداری در این ایام اولویت کاری خود را درخدمت رسانی به شهروندان محترم و استقبال شایسته از مهمانان در شهر اهواز قرارداده است.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳، امینی با بیان اینکه شهر اهواز مطابق هرساله به واسطه آب و هوای مطلوبی که در ایام نوروز دارد، به عنوان یکی از شهرهای مقصد مسافران نوروزی است و این روزها نیز پذیرای مسافران راهیان نور است، تصریح کرد: شهرداری اهواز با برنامه‌ریزی و آماده سازی شهر در تلاش است که شرایط لازم برای انجام هر چه بهتر و مطلوب‌تر ایام نوروز و بهار۱۴۰۱ سفرهای این عزیزان را در این شهر فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه نیروهای خدمات شهری در مناطق هشتگانه شهری در این ایام بطور ویژه به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران و میهمانان نوروزی هستند و امیدواریم بتوانیم میزبانان خوبی برای مهمانان شهرمان باشیم.

شهردار کلانشهر اهواز با تقدیر از زحمات شبانه روزی کارکنان شهرداری در امر خدمات رسانی در این ایام عنوان کرد: بی شک خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی که مهمان شهر ما هستند فرصتی برای نمایش فرهنگ مهمان نوازی مردم شهر اهواز است.

گفتنی است شهردار کلانشهر اهواز از روند رنگ آمیزی و‌ بهسازی آلاچیق های مسیر بلوار شهید سلیمانی، نصب و جانمایی چراغ های دفنی جهت نورپردازی درختان آیلند میانی این مسیر، نصب المان های نوری خورشید نما(سان لایت) مسیر بلوار مدرس ، بازسازی و رنگ آمیزی المان های نوروزی ، رسیدگی به فضای سبز شهری و …. بازدید بعمل آورد و خواستار ادامه و‌تکمیل سایر اقدامات برنامه ریزی شده تا روزهای پایانی سال شد.

  • نویسنده : صدای هم وطن