استاندار خوزستان برای پیگیری درمان نوجوان فداکار دستور لازم را صادر کرد و خواستار پیگیری عاجل درمان او شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهوز، صادق خلیلیان در خصوص آخرین پیگیری های انجام شده برای درمان نوجوان فداکار ایذه ایی و وضعیت خانواده او، اظهار کرد: با پدر این نوجوان تلفنی صحبت کردم و آخرین وضعیت او را جویا شدم.

او گفت: همچنین با گروه پزشکی این نوجوان که در بیمارستان اصفهان بستری است، صحبت کرده و پیگیر وضعیت او برای رسیدگی لازم هستیم.

لازم به ذکر است که در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از منازل مسکونی شهر ایذه که منجر به گرفتار شدن دو زن میانسال شده بود، “علی لندی” نوجوان ۱۵ ساله ایذه ایی، پیش از رسیدن نیروهای امدادی، با فداکاری و شجاعت تَن به آتش زد و دو نفر گرفتار را نجات داد، اما خود گرفتار شعله های آتش شد.

این نوجوان با بیش از ۹۰ درصد سوختگی و پس از اقدام های اولیه در بیمارستان طالقانی اهواز برای سیر مراحل درمان به بیمارستان تخصصی سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان اعزام شد.

وزیر کشور همچنین در تماس با صادق خلیلیان(استاندار خوزستان) به او ماموریت داد تا ضمن رسیدگی به وضعیت خانواده علی لندی تا حد امکان هزینه‌های درمان این نوجوان فداکار از طرف استانداری تامین شود.

احمد وحیدی همچنین در تماس با استاندار اصفهان به او ماموریت داد تا با حضور مستقیم در بیمارستان، وضعیت درمانی نوجوان فداکار ایذه ای را پیگیری و نتیجه را گزارش کند.

  • منبع خبر : برنا