به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، در پی دستور وزیر کشور به استاندار اصفهان مبنی بر پیگیری وضعیت درمانی نوجوان فداکار ایذه‌ای، عباس رضایی روز یکشنبه با حضور در بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان با این نوجوان فداکار دیدار کرد و از نزدیک در […]

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، در پی دستور وزیر کشور به استاندار اصفهان مبنی بر پیگیری وضعیت درمانی نوجوان فداکار ایذه‌ای، عباس رضایی روز یکشنبه با حضور در بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان با این نوجوان فداکار دیدار کرد و از نزدیک در جریان روند درمانش قرار گرفت و بر تمهید همه امکانات لازم برای ارائه خدمات درمانی به او تأکید کرد.

عباس رضایی با تأکید بر اینکه نام این نوجوان ایذه‌ای در تاریخ جوانمردی و قهرمانی کشورمان ثبت خواهد شد، اظهار کرد: از مسؤولان و پزشکان بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان می‌خواهم که نهایت تلاش خود را برای درمان او به‌کار گیرند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه بیماران سوختگی شرایط خاص خود را دارند، افزود: زمانی که پوست بدن در اثر سوختگی آسیب می‌بیند، احتمال بروز مشکلات متعدد و غیرقابل پیش‌بینی وجود دارد و برای این نوجوان فداکار آرزوی شفای عاجل دارم.

روز یکشنبه وزیر کشور در تماس با استاندار اصفهان به وی مأموریت داد تا با حضور مستقیم در بیمارستان، وضعیت درمانی نوجوان فداکار ایذه‌ای را پیگیری و نتیجه را به وزیر کشور گزارش کند.

احمد وحیدی همچنین در تماس با صادق خلیلیان استاندار خوزستان به وی مأموریت داد تا ضمن رسیدگی به وضعیت خانواده علی لندی تا حد امکان هزینه‌های درمان وی از طرف استانداری تأمین شود.

در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه که منجر به گرفتاری ۳ زن میانسال و مسن در یک خانه شد، علی لندی، پیش از رسیدن نیروهای امدادرسان و آتش‌نشان به محل، با فداکاری به دل آتش زد تا ۲ فرد نیازمند را نجات دهد.

علی لندی نوجوان ۱۵ ساله در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از محلات شهر ایذه پیش از رسیدن نیروهای امداد با فداکاری ۲ نفر را نجات داد اما به دلیل سوختگی زیاد بستری و پس از اقدامات اولیه در بیمارستان طالقانی اهواز برای سیر مراحل درمان خود به بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان اعزام شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس