مدیر آموزش و پرورش شادگان گفت: بر اساس آمار ۷۵ درصد والدین دانش آموزان این شهرستان با بازگشایی مدارس به‌صورت حضوری موافق هستند.

سید صالح فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شهرستان شادگان برای همه شرایط مختلف احتمالی آغاز سال تحصیلی جدید آمادگی کامل دارد، اظهار کرد: بازگشایی مدارس در این شهرستان منوط به دستورالعمل ابلاغی توسط وزارت و تصمیم‌گیری ستاد مقابله با کرونا و مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان خواهد بود.

وی با اشاره به شعار تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با عنوان «استمرار آموزش، ارتقای کیفیت و تضمین سلامت» بیان کرد: آموزش و پرورش شادگان آمادگی کامل را برای شروع شایسته سال تحصیلی در سه حالت حضوری -غیرحضوری و ترکیبی دارد.

مدیر آموزش و پرورش شادگان با بیان اینکه شرط ورود به کلاس درس برای فرهنگیان دریافت واکسن است، گفت: با تکمیل روند تزریق واکسن کرونا به معلمان و آغاز واکسن دانش آموزان کم‌کم شرایط بازگشایی مدارس، حضوری بودن آموزش را در این مدارس فراهم می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی گذشته بالای ۲۵ درصد دانش‌آموزان شهرستان شادگان هیچ‌گونه وسیله ارتباطی برای اتصال به شبکه شاد نداشتند.

فاضلی گفت: امسال در بازگشایی مدارس به‌صورت آرام و تدریجی عمل خواهیم کرد و با برنامه‌ریزی دقیق سعی می‌کنیم تا دانش‌آموزان در کلاس‌های درس حضور خواهند داشت و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی از سلامتی دانش‌آموزان مراقبت کرده و شاهد حضور آنها در مدارس باشیم.

  • منبع خبر : مهر