اطلاعیه به تازگی در یکی از کانال های غیرقانونی تلگرامی اطلاعاتی مخدوش از اسناد مالی شرکت فولاد خوزستان در خصوص هزینه های رسانه ها انعکاس یافت که لازم است به نکاتی در این رابطه اشاره شود . شرکت فولاد خوزستان یک مجموعه بورسی (سهامی عام)تحت نظارت حسابرسان مستقر داخلی و همچنین بازرسان قانونی است که […]

اطلاعیه

به تازگی در یکی از کانال های غیرقانونی تلگرامی اطلاعاتی مخدوش از اسناد مالی شرکت فولاد خوزستان در خصوص هزینه های رسانه ها انعکاس یافت که لازم است به نکاتی در این رابطه اشاره شود .
شرکت فولاد خوزستان یک مجموعه بورسی (سهامی عام)تحت نظارت حسابرسان مستقر داخلی و همچنین بازرسان قانونی است که هر ساله بیلان مالی در همه قسمت ها پس از بررسی و مطالعات لازم به پاسخگویی، نظرات حسابرس قانونی طی گزارشی در مجمع عمومی شرکت در پایان سال مالی هرجا که ابهامی وجود داشته باشد، اعلام می‌شود.
در مجمع عمومی سالیانه شرکت فولاد خوزستان روزنامه های قانونی برای درج آگهی های شرکت انتخاب می شوند و با آنها قرارداد امضا ، و در نهایت به تایید کمیسیون معاملات می رسد
به علاوه، این شرکت با تابعیت از آیین نامه داخلی (به امضای شش تن از مسئولان عالی رتبه) در توزیع آگهی ها و گزارشات دقت لازم را مبذول داشته و خواهد داشت. در عین حال باید به استحضار افکار عمومی رسانده شود که در سال ۱۳۹۹ این شرکت در مجموع بیش از ۲۱۱ رسانه شامل روزنامه های کثیرالانتشار ملی و محلی، هفته نامه ها و ماهنامه های تخصصی و پایگاه‌های خبری را پوشش داده است.
با عنایت به موارد فوق یقینا انعکاس و نتیجه گیری های غیر اخلاقی با ذکر ارقام مخدوش و اسامی غیر واقعی باعث پیگیری قضایی در مورد تهیه کننده مطلب مذکور شده و بی تردید در این رابطه و در آینده نزدیک با انتشار دهندگان مطالب مخدوش برخورد قانونی خواهد شد.

روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان

  • نویسنده : صدای هم وطن