مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت؛ شبکه ارتباطی و مخابراتی منطقه خوزستان علیرغم افزایش ۹۵ درصدی ورود مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته و کاروان های راهیان نور در مناطق جنگی و مرزی نرمال و پایدار است. به گزارش روابط عمومی، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان داشت؛ با توجه به افزایش ورود مسافران […]

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت؛ شبکه ارتباطی و مخابراتی منطقه خوزستان علیرغم افزایش ۹۵ درصدی ورود مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته و کاروان های راهیان نور در مناطق جنگی و مرزی نرمال و پایدار است.

به گزارش روابط عمومی، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان داشت؛ با توجه به افزایش ورود مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور به مناطق مرزی و جنگی استان با تمهیدات و اقدامات صورت گرفته ارتباطات در سطح استان از پایداری مطلوبی برخوردار است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از جمله تمهیدات و اقدامات انجام شده را توسعه شبکه فیبر نوری و نصب و راه اندازی سایت های پر سرعت در مناطق گردشگری، زیارتی _ سیاحتی، جنگی و مرزی و افزایش ظرفیت سایت ها، افزایش پهنای باند دیتای ثابت و همراه، پایش لحظه ای شبکه، تأمین تجهیزات رزرو و باطری، دیزل و سوخت مورد نیاز و..به منظور آماده سازی شبکه برای ارتقای سطح کیفی ارتباطات و شیفت دفاتر خدمات ارتباطی، ایجاد مراکز شیفتی شبانه روزی و پشتیبانی فنی و پاسخگویی در حوزه تلفن ثابت و سیار و همچنین برپایی ۸ غرفه خدمات امور مشترکین همراه اول در ۸ منطقه و شهرستان به منظور ارائه خدمات برای مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور خوزستان عنوان کرد.

وی اظهار داشت؛ مخابرات منطقه خوزستان همچنین برای حفظ پایداری سیستم های انتقال و ارتباطات برای صیانت از مسیرهای فیبر نوری درون شهری و برون شهری در مقابل هرگونه آسیب، تیم های فنی و عملیاتی خود را مستقر کرده است.

فلاح زاده افزود؛ در این راستا با توجه به اهمیت پایداری ارتباطات در سطح شهرها با در نظر گرفتن مسیرهای جایگزین در زمان قطعی و مشکلات احتمالی شبکه پیش بینی شده و با برنامه ریزی کارشناسی راه حل جبرانی برای پایداری شبکه و خدمات مخابراتی در نظر گرفته است.

گفتنی است بر اساس اعلام سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ورود مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور به استان خوزستان دو برابر افزایش داشته است.

  • نویسنده : صدای هم وطن