تشکیل اولین جلسه ساماندهی رودخانه ها و پیشگیری از غرق شدگی در شهرستان باغملک
تاکید معاونت سیاسی فرماندار در شناسایی نقاط حادثه خیز و نصب علائم هشدار دهنده و ممانعت از برپایی اردوهای دانش آموزی در نقاط حادثه خیر رودخانه ها
هشدار نارنجی سازمان هواشناسی برای 13 استان در روز دوشنبه
سفر سیل از غرب به شرق کشور
مرکز بهداشت شهدای والفجر
قطع زنجیره تولید ۳۱۰ هکتار از محصولات کشاورزی آبیاری شده با فاضلاب در شیراز
تا وقتی شبکه جمع آوری آبهای سطحی در شهر اهواز تکمیل نشود، امکان پس زدگی فاضلاب بعد از بارشهای شدید به قوت خود باقی است
جانباز: اشکالی که در شهر اهواز ایجاد شده و در سایر شهرها وجود ندارد این است که در بارشهای شدید، شبکه جمع آوری آبهای سطحی این شهر براساس زیرساخت های متناسب نیست و آبهای سطحی به شبکه فاضلاب نفوذ می کند.
نامه جمعی از اصحاب رسانه خوزستان به دادستانی در مورد خطر آلودگی های صنایع نیشکر
چنین اقدامی ، موجب وارد آمدن خسارت به اکوسیستم استان و از بین رفتن ثروت خاک می شود، آلودگی های فراگیر این حرکت غیراصولی که سالهاست در دیگر کشورهای واجد صنعت نیشکر به محاق تعطیلی رفته است، کماکان توسط مدیریت غیرمدرن و غیرتخصصی و پرحاشیه، استمرار یافته و با سماجت ادامه یافته است
نماینده مجلس چرا به جای کار اصولی، فریاد می زند؟!
نماینده ای که تمامی مشکلات آبگرفتگی خیابان ها و معابر شهرهای اهواز یا آبادان و خرمشهر را ناشی از ضعف عملکرد مدیران آبفا می داند، یعنی از حداقل آگاهی و سواد شهری که آشکارا باید بداند مسوول ردیف اول جمع آوری آبهای سطحی ناشی از بارندگی یا سیلاب غیرمترقبه و موسمی ، شهرداری هر شهر است، بهره ور نیست! منتهای مراتب در فقدان صدق عاطفی و خلوص نیت، برخی از نمایندگان دوغ و دوشاب را به هم می زنند و آب را گل آلود می کنند، تا از یکسو خود را جزو دلاوران میزگرد جا بزنند و از سویی دنبال مطامع کوچک هستند!
آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی
روابط عمومی های سراسر کشور تا آخر همین هفته (هشتم آذرماه) فرصت دارند آثارشان را جهت شرکت در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی، به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. آیین اختتامیه بلافاصله بعد از پایان قرنطینه و بر اساس پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
در باب چگونگی نوشیدن قهوه
این روزها البته قهوه نوشیدن از حالت شیک و مدرن و کافه نشینی صرف بیرون آمده و در هر کوی و برزن شاهد فروش قهوه در بساط ارزان هستیم. قهوه ی دله از اواسط دهه ی هشتاد خورشیدی به شکل غریبی بازار اهواز و خوزستان را اشباع و تسخیر کرده است و تبدیل به یکی از نمادهای شهری شده است. در صورتی که پیش از این ، نوشیدن قهوه آداب و سنت خاص خود را داشت و به این شکل شایع نبود. مراسم قهوه خوری از روزگار دیرین مورد احترام مردم عرب و دارای آداب خاص خـــود است. قهوه نخستین چیزی است که پس از سلام و خوش آمدگویی با آن از میهمانان خـــــــود پذیرایی میکنند. قهوه جهت پذیرایی از همه ی افراد قوم و میهمانان فقیر و غنی استفاده میشود. با آمادهشدن قهوه و زمان پذیرایی این کار به شیوه و رسومی خاص شروع میشود. به كسی كه قهوه را به میهمان تعارف میكند، ساقی میگويند. اگر میهمان متوجه حضور ساقی نشود فنجان را به دله میزند تا مهمان با شنيدن آن صدا متوجه شود كه قهوه برای او ريخته شده است.
بازار دزفول را خراب نکنید!
بازارهای سنتی یکی جلوههای مهم توسعه شهری در تاریخ ایران محسوب میشوند که طراحی خلاقانه و ساخت آنها در راستای توسه روابط انسانی و تسهیلگری روند زندگی شهروندان بوده است. شهرهای سنتی ایران در راستای بازارها، توسعه و گسترده شده و همیشه بازار و بازاریان نقش مهمی در کنشگری های اجتماعی مردم نقاط مختلف ایران […]
کوتاه از بازار اهواز
صرفنظر از اطلاعات آغشته به رئالیسم و رویای احمد محمود در کتاب های متعددش که در اهواز می گذرد، تاریخ نویسی و شهرنویسی به صورت جدی، خود یک سیاق ویژه است که باید بیشتر جدی گرفته شود. اهواز نیاز دارد که مرور بشود. خوانده بشود و هر چه رفت بر این شهر، به امروزیان و فردایی یان ِ در راه تحویل داده شود.
ارتباط روابط عمومی با رسانه های جمعی را تقویت کنیم
کارشناسان علوم ارتباطات مهمترین وظیفه یک روابط عمومی پویا و فعال را تلاش برای انتشار فعالیت ها و اهداف سازمانی از یک سو و برانگیختن توجه عمومی نسبت به عملکرد سازمان یا مجموعه از دیگر سو برشمرده اند. بر این اساس، هر یک از مسئولان روابط عمومی ها باید در تعامل و همکاری با رسانه های جمعی به اشتراک نظر درباره ارائه و انتقال بخشی از رویدادهای مرکز یا مجموعه کاری خود دست یابند. متاسفانه در سال های اخیر این تعامل و همکاری یک سویه بوده و روابط عمومی ها کمتر بر کارکرد رسانه های جمعی در انتقال اطلاعات و اخبار توجه نشان داده اند!
معضل زباله سوزی را تا رفع کامل آن با جدیت دنبال می کنیم
در تاریخ ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۹، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور سلامت و بهداشت کارکنان در ادامه پیگیری های صورت گرفته در جهت رفع معضل زباله سوزی در شهرستان اهواز و خصوصا آلودگی آزاردهنده ناشی از آن در مجموعه مسکونی دویست دستگاه، با محمد جعفر فلسفی عضو شورای شهر اهواز و عضو […]
روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی
با نگاهی به فلسفه و ماهیت شکلگیری رسانههای گروهی در جوامع مختلف، بی تردید جنبه اطلاعرسانی و نیز پل ارتباطی بودن بین سیستمها و دستگاههای حکومتی و بخش خصوصی وجه غالب بوده است .
Monday, 6 May , 2024