نشست فعالان اقتصادی بخش خصوص و وزیر اقتصاد و دارایی در استانداری خوزستان برگزار شد. نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان این نشست گفت : متاسفانه شاهد هستیم در برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات به بنگاه های اقتصادی و مردم کم کاری هایی صورت می گیرد و موانعی ایجاد می شود. […]

نشست فعالان اقتصادی بخش خصوص و وزیر اقتصاد و دارایی در استانداری خوزستان برگزار شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان این نشست گفت : متاسفانه شاهد هستیم در برخی بانک ها در پرداخت تسهیلات به بنگاه های اقتصادی و مردم کم کاری هایی صورت می گیرد و موانعی ایجاد می شود.
حسینی ادامه داد: همچنین در پرداخت تسهیلات اعطایی می بینیم که قسمتی از آن بلوکه شده و در اختیار دریافت کنندگان تسهیلات قرار نمی گیرد که طبق صحبت‌های وزیر محترم مقرر گردید این فرایند اصلاح گردد .
وی گفت : در این نشست در خصوص شهرها و مناطق فاقد برخی شعب بانک های دولتی و خصوصی همانند منطقه ی عین دو و شهرهای کارون، ویس ،شیبان ، ملاثانی و حمیدیه که دارای جمعیت بالایی هستند نیز صحبت شد که وزیر دستور دادند این شعب ایجاد گردند.
حسینی اظهار داشت: همچنین در خصوص انتقال حساب شرکت های موجود در خوزستان به این استان مباحثی هایی صورت گرفت که امیدواریم هرچه سریع تر این کار انجام شود.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت : ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های صورت گرفته از وزیر و دولت محترم جهت اختصاص بیش از ۵ هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی به استان از وزیر خواسته شد تا در خصوص توزیع عادلانه این مبالغ به ویژه در مناطق روستایی دقت لازم صورت بگیرید.

  • نویسنده : صدای هم وطن