مدیرمنطقه شش از اجرای عملیات لوله گذاری جهت آبیاری فضای سبز مسیر اهواز - خرمشهر خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات منطقه شش شهرداری اهواز ، مهدی مراد حسینی مدیرمنطقه گفت: در راستای گسترش فضای سبز و با هدف ایجاد چشم انداز سرسبز در مناطق کم برخوردار و تامین رفاه شهروندان اکیپ وا حد فضای سبز خدمات شهری اقدام به لوله گذاری در محدوده منطقه شش کرد .
وی خاطرنشان کرد : این طرح با استفاده از ۱۰۰ متر لوله گذاری جهت آبیاری فضای سبز واقع در مسیر اهواز – خرمشهر انجام شد و امیدواریم در آینده ای نزدیک با سعی و تلاش شبانه روز نیروهای فعال شهرداری منطقه شش در دیگر محلات این محدوده از شهر فعالیتها و طرح های فراوانی در جهت توسعه فضای سبز به مرحله اجرا و بهره برداری برسانیم .
این مقام مسئول گفت :بی تردید رسیدگی و گسترش فضای سبز به عنوان یکی از موثرترین پدیده های محیط زیست ، پیوسته و در همه ادوار مورد تاکید بوده و هست و برای حفاظت و گسترش آن داشتن مدیریت صحیح و استفاده درست از عوامل گسترش دهنده این پدیده ارزشمند هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی ، از اساسی ترین نیازهاست.
مراد حسینی در پایان بیانات خود اظهار کرد : یکی از وظایف مهم شهرداری در این راستا استفاده از آب غیر شرب جهت آبیاری فضای سبز است تا اینگونه بتوانیم هم در مصرف آب شرب صرفه جویی کنیم و هم گام موثری در جهت توسعه فضای سبز و نشاط بخشیدن به این عرصه ها برداشته باشیم .
گفتنی است ، در این عملیات از لوله پلی اتیلن استفاده شده است .

  • نویسنده : صدای هم وطن