معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه مشکلی در تامین واکسن کرونا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان وجود ندارد گفت: ۳۰۰ نفر واکسیناسیون گروه‌های هدف در ۱۰ مرکز تجمیعی و ۵۱ مرکز خدمات جامع سلامت در منطقه جنوب غرب خوزستان را برعهده دارند. به گزارش بازتاب خوزستان به نقل ازایرنا،ساسان قربانی اظهار […]

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه مشکلی در تامین واکسن کرونا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان وجود ندارد گفت: ۳۰۰ نفر واکسیناسیون گروه‌های هدف در ۱۰ مرکز تجمیعی و ۵۱ مرکز خدمات جامع سلامت در منطقه جنوب غرب خوزستان را برعهده دارند.

به گزارش بازتاب خوزستان به نقل ازایرنا،ساسان قربانی اظهار داشت: پنجشنبه گذشته ۱۲ هزار دٌز واکسن سینوفارم برای تزریق به گروه های هدف در منطقه جنوب غرب خوزستان ،وارد آبادان شد که در ۲ روز گذشته ۶ هزار دٌز آن تزریق شد.

وی افزود: اکنون ۶ هزار دز واکسن سینوفارم در منطقه وجود دارد و افرادی که نوبت دز دوم تزریق آنها فرا رسیده می‌توانند به مراکز تجمیعی و مرکز خدمات جامع سلامت در آبادان، خرمشهر و شادگان مراجعه کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:کمبود واکسن در منطقه وجود ندارد و در چند روز آینده محموله دیگری از انواع مختلف واکسن وارد منطقه جنوب غرب خوزستان می شود.

وی همچنین اظهار داشت:نیروهای سپاه و بسیج در منطقه جنوب غرب خوزستان و در قالب طرح شهید سلیمانی به کادر درمان در تزریق واکسن کمک می‌کنند.

قربانی گفت: از سوی ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز یک سالن به تزریق واکسن اختصاص یافت تا در شرایط کنونی از ازدحام جمعیت جلوگیری شود ضمن اینکه طرح بیماریابی منزل به منزل از سوی نیروهای بسیجی در حال اجرا است.

وی افزود: بیمارستان‌های منطقه جنوب غرب خوزستان با کمبود اکسژن، فضای بستری و نیروی درمان مواجه هستند و امیدواریم نیروی کمکی همچنین امکانات و تجهیزات هر چه سریعتر به این منطقه ارسال شود.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیر مجموعه خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

۲۰ شهرستان خوزستان از جمله آبادان ، خرمشهر و شادگان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.