معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آغاز طرح حذف قبوض کاغذی آب و فاضلاب در این استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، محسن درفشان افزود: همشهریان عزیز خوزستانی در ۶۰ شهر استان هم اکنون می توانند برای اطلاع از آخرین قبض آب و دریافت صورتحساب از […]

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آغاز طرح حذف قبوض کاغذی آب و فاضلاب در این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، محسن درفشان افزود: همشهریان عزیز خوزستانی در ۶۰ شهر استان هم اکنون می توانند برای اطلاع از آخرین قبض آب و دریافت صورتحساب از طریق پیامک، شماره اشتراک انشعاب خود را به شماره ۱۰۰۰۸۴۵۸ ارسال نمایند.
وی هدف از حذف قبوض کاغذی و ارسال از طریق پیامک را ارتقاء سطح کیفی خدمات، بهره ‌مندی از فناوری‌ های نوین، صرفه جویی اقتصادی، کاهش هزینه ‌ها، ارتباط دو سویه و تعاملی و نظارت موثر و کارآمد عنوان کرد.
درفشان، به مزایای اجرای این طرح نیز اشاره کرد و یادآور شد: جلوگیری از هدررفت کاغذ، حفظ درختان و هوای پاک، کاهش هزینه و افزایش سرعت اطلاع رسانی از جمله این مزایا می باشد.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خوزستان، خاطر نشان ساخت: مشترکان همچنین برای دریافت قبض آب بهای هر دوره بر روی تلفن همراه خود، لازم است شماره اشتراک ۸ رقمی خود را از چپ به راست، به سامانه ۱۰۰۰۸۴۵۸ به ترتیب زیر پیامک نمایند:
شماره اشتراک*۳*
(شماره اشتراک در انتها درج گردد)
وی به مشترکان آب و فاضلاب تحت پوشش این شرکت تاکید کرد: درصورت تغییر شماره تلفن همراه باید این عملیات را با خط جدید مجددا انجام دهند همچنین در صورت تغییر ملک نیز با شماره اشتراک جدید عملیات مذکور باید انجام شود.