روند اجرای عملیات ضدعفونی و میکروب زدایی سطح محلات منطقه شش با همکاری قرارگاه فرهنگی جهادی سیدالشهداء (ع) بصورت مطلوبی انجام گرفت. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه شش اهواز، سودانی مدیر منطقه شش شهرداری اهواز، بمنظور برقراری آرامش در عبور و مرور شهروندان و روند فعالیتهای روزمره در محیط شهری ، عنوان کرد: با […]

روند اجرای عملیات ضدعفونی و میکروب زدایی سطح محلات منطقه شش با همکاری قرارگاه فرهنگی جهادی سیدالشهداء (ع) بصورت مطلوبی انجام گرفت.
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه شش اهواز، سودانی مدیر منطقه شش شهرداری اهواز، بمنظور برقراری آرامش در عبور و مرور شهروندان و روند فعالیتهای روزمره در محیط شهری ، عنوان کرد: با تداوم فعالیت های گسترده بمنظور پیشگیری و جلوگیری از گسترش این ویروس، عوامل تلاشگر منطقه شش با همکاری قرارگاه فرهنگی جهادی سیدالشهداء (ع) یکصدا همت ورزیده و فعال شدند تا خدشه‌ای در روند خدمت‌رسانی به شهروندان ایجاد نشود.
غلامرضا سودانی در ادامه افزود: در اجرای این عملیات، محلات کوی سادات و کوی گلدشت اعم از کوچه و خیابان به ویژه سطح بیرونی منازل مسکونی و درب مغازه ها بصورت مطلوب با بکار گیری ماشین آلات کاربردی و پمپ های دستی ضدعفونی، میکروب زدایی و پاکسازی شد.
وی با تاکید بر اینکه در شرایط اضطراری باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت گیرد گفت: ویروس کرونا در تمام جهان و همه‌ی شهرهای کشور به ویژه استان خوزستان نیز حمله‌ور شده و عموم مردم همچنان درگیر این بیماری هستند.