رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز از برگزاری اولین نمایشگاه محصولات گواهی شده از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه در پارک ساحلی خیابان ۹ شرقی خبرداد. بابک ربیعی اعلام کرد: اولین نمایشگاه محصولات گواهی شده از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه در پارک ساحلی خیابان ۹ شرقی جنب پارکینگ شماره ۳ با همکاری سازمان […]

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز از برگزاری اولین نمایشگاه محصولات گواهی شده از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه در پارک ساحلی خیابان ۹ شرقی خبرداد.

بابک ربیعی اعلام کرد: اولین نمایشگاه محصولات گواهی شده از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه در پارک ساحلی خیابان ۹ شرقی جنب پارکینگ شماره ۳ با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان در اهواز برگزار می‌شود.

وی گفت: در این نمایشگاه محصولات گواهی شده نظیر میوه، گیاهان دارویی، محصولات زراعی، سبزی، عسل و خرما، لبنیات و مرغ و .. عرضه خواهد شد و علاقمندان برای بازدید و خرید می‌توانند اقدام کنند.

ربیعی در ادامه گفت: این محصولات در ۲۴ غرفه عرضه خواهد شد و علاقمندان از ساعت ۱۴ تا ۲۲ می‌توانند از این غرفه‌ها بازدید کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات گواهی شده، اصلاح الگوی خرید، جایگزینی این محصولات در سبد کالای خرید خانوار می باشد .

ربیعی در پایان گفت: با توجه به مصوبات هئیت وزیران درخصوص ارائه مشوق های لازم جهت عرضه این محصولات و با توجه به رسالت سازمان دربحث آموزش شهروندی سازمان اقدام به راه اندازی این نمایشگاه نموده است و از آنجاییکه سلامت شهروندان یک امر مهم و جدی در حیطه مدیریت شهری می باشد امید داریم که بتوانیم عرضه این محصولات را به صورت دائمی در بازارچه های تحت پوشش سازمان داشته باشیم .