تاکید معاونت سیاسی فرماندار در شناسایی نقاط حادثه خیز و نصب علائم هشدار دهنده و ممانعت از برپایی اردوهای دانش آموزی در نقاط حادثه خیر رودخانه ها

مهرداد قاسم زاده معاون سیاسی فرمانداری باغملک با بیان مطلب فوق از مسئولان امور آب خواست در شناسایی نقاط حادثه از غرق شدگی و ساماندهی بستر رودخانه ها و سوال دریاچه سد رود زرد اقدامات بازدارنده ای را برای جلوگیری از هر گونه اتفاق ناگواری جلوگیری بعمل آوردند.

عبدالرضا فاطمی رئیس هیئت نجات غریق و غواصی شهرستان باغملک در اولین جلسه ساماندهی رودخانه ها و پیشگیری از غرق شدگی این شهرستان با اشاره به وقوع حوادث غرق شدگی سالهای اخیر در رودخانه مال آقا گفت : متاسفانه به علت سهل انگاری و عدم اشراف افراد مراجعه کننده به حاشیه از وضعیت رودخانه جریان های آبی و همچنین نبود تابلو ها و علائم هشدار دهنده در منطقه گردشگری مال آقا شاهد وقوع حوادث تلخ غرق شدن افراد در این منطقه بوده و هستیم.
فاطمی افزود: براساس تصمیمات گرفته شده امروز در جلسه ساماندهی رودخانه ها و پیشگیری از غرق شدگی دستگاه های اجرایی شهرستان مکلف به همکاری و انجام اقدامات باز دارنده از غرق شدگی در مناطق پر خطر مال آقا و سواحل دریاچه سد رود زرد شدند .
فاطمی در پایان سخنان خود گفت : با توجه به گرم شدن هوا ، حضور در سواحل رودخانه ها و دریاچه ی سد رودزرد افزایش چشمگیری خواهد داشت و همه باید تلاش کنیم با استفاده از آگاهی بخشیدن به مردم از خلق اتفاقاتی چون غرق شدگی ممانعت بعمل آوریم .
در پایان جلسه از سوی معاونت سیاسی فرمانداری باغملک از دو ناجی گشت پیشگیری از غرق شدگی در حوزه های سد رودزرد و رودخانه مال آقا تقدیر بعمل آورده شد.