مدیر شرکت آبفا اهواز از شهروندان درخواست کرد که هرگونه شکستگی شبکه توزیع آب را به اطلاع مرکز ارتباط مردمی به شماره تماس ١٢٢ برسانند.

دکتر افشین حاتمی، مدیر شرکت آبفا اهواز گفت: میانگین مدت زمان رسیدگی به حوادث شبکه توزیع آب اهواز از زمان اعلام مرکز ارتباط با مشتریان “١٢٢” به مدیریت شبکه توزیع آب، تا رسیدگی و اتمام آن حادثه به مدت سه ساعت و ١۵ دقیقه کاهش یافته است.

افشین حاتمی در این رابطه افزود: در راستای افزایش سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان در زمینه رسیدگی به حوادث، اکیپ های تعمیرات، نگهداری و همچنین تعداد خطوط تلفنی مرکز ارتباط با مشتریان ١٢٢ افزایش یافته است.

وی ادامه داد: کاهش مدت زمان رسیدگی به حوادث، موجب جلوگیری از هدر رفت آب و پیشگیری از آلودگی‌های پس از آن در شبکه توزیع می‌شود.

حاتمی با بیان اینکه رسیدگی به موقع به اتفاقات علاوه بر مزیت‌های فوق موجب پایداری و توزیع عادلانه آب در شبکه‌های توزیع، گفت: در راستای بهره‌وری هرچه بهتر از امکانات و نیروهای بخش خصوصی، تمامی تعمیرات انشعابات آب در سطح اهواز برون سپاری می‌شود، که با این اقدام شاهد سرعت بخشی در خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان خواهیم بود.

مدیر شرکت آبفا اهواز از شهروندان درخواست کرد که هرگونه شکستگی شبکه توزیع آب را به اطلاع مرکز ارتباط مردمی به شماره تماس ١٢٢ برسانند.

بر اساس این گزارش کلانشهر اهواز دارای بیش از ۴۸۰ هزار مشترک مجاز آب است.

  • منبع خبر : ایرنا