مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با انتقاد از عملکرد شهرداری اهواز گفت: حریم تالار آفتاب کاملا مشخص است اما شهرداری اهواز مانع از انجام کار در این محدوده شده است.حجت الاسلام رضا کلاه کج با اشاره به به وضعیت ساخت و ساز در این تالار اظهار کرد: محدوده تالار آفتاب کاملا مشخص است. […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با انتقاد از عملکرد شهرداری اهواز گفت: حریم تالار آفتاب کاملا مشخص است اما شهرداری اهواز مانع از انجام کار در این محدوده شده است.حجت الاسلام رضا کلاه کج با اشاره به به وضعیت ساخت و ساز در این تالار اظهار کرد: محدوده تالار آفتاب کاملا مشخص است. پی قدیم (سازه قرار گرفته در زیر بنا) این تالار موجود است با این وجود شهرداری مانع کار می‌شود.

وی افزود: پلاتوهای تالار در زمین متعلق به تالار آفتاب ساخته شده است و محدوده تالار تا کتابخانه‌ای که در نزدیکی این تالار وجود دارد متعلق به تالار آفتاب است.

وی ادامه داد: قبلا به جای دیوار نرده‌های آهنی وجود داشت که اکنون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اخذ اعتبارات قصد دارد به منظور جلوگیری از سرقت اموال تالار در اطراف آن دیوارکشی کند؛ از سوی دیگر با موافقت مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد مقرر شده در صورت دیوارکشی تالار آفتاب به تئاتر شهر اهواز تبدیل شود.