سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با داریوش حسینی مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.   حسینی در پایان این جلسه گفت : ما حضور آقای دکتر حسینی را به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان تبریک گفته […]

 

حسینی در پایان این جلسه گفت : ما حضور آقای دکتر حسینی را به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان تبریک گفته و امیدواریم در سمت جدید موفق باشند. اما در این نشست مباحث مربوط به راه و شهرسازی از جمله جاده های منتهی به اهواز ماننده جاده اهواز به خرمشهر ، وضعیت مسکن و طرح های وابسته به آن از جمله طرح نهضت ملی مسکن بررسی و مورد بحث قرار گرفت .
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد : در سالهای اخیر برخی نقاط در اهواز مانند مهدیس از آهنگ توسعه جا مانده اند و نیاز توجه بیشتری شود. در این منطقه هم ظرفیت تکمیلی برای تعاونی ها و هم طرح ملی مسکن وجود دارد و باید به نحوه مناسب استفاده گردد.
وی ادامه داد : بررسی مناطق در معرض خطر در اهواز همانند منبع آب و سکونتگاه های غیررسمی نیز از دیگر مسائل مورد بحث و گفتگو ما در نشست امروز بود که امیدواریم با ایجاد راهکارهای مناسب و کارشناسی شده در اسرع وقت برطرف شوند.

  • نویسنده : صدای هم وطن