در نشست مشترک مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیریت اکتشاف بر تسهیم دانش و تبادل دانش و اطلاعات علمی با تشکیل کارگروه‌های فنی تأکید شد. به گزارش پایگاه خبری نفتخیز، در این نشست که روز چهارشنبه (۸ دی‌ماه ۱۴۰۰) با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت […]

در نشست مشترک مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیریت اکتشاف بر تسهیم دانش و تبادل دانش و اطلاعات علمی با تشکیل کارگروه‌های فنی تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری نفتخیز، در این نشست که روز چهارشنبه (۸ دی‌ماه ۱۴۰۰) با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران برگزار شد، درخصوص نحوه گسترش همکاری بین دو مجموعه، انجام مطالعات با استفاده از روش‌های نوین و تبادل داده‌ها، دانش و تجربیات برای انجام کارهای مشترک بین دو مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین تعیین تکلیف، پیگیری و واگذاری میادین اکتشاف شده و تحویل به مناطق نفتخیز جنوب جهت توسعه میادین، تشکیل کمیته ارتباطی بین مدیریت اکتشاف و معاونت زمین شناسی در زمینه بررسی میادین اکتشافی، رفع ابهامات بین میادین و تهیه پروپوزال درخصوص مخازن نامتعارف از جمله موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان این نشست داشتن برنامه مدون و علمی، لحاظ نمودن پیوست اقتصادی در انجام فعالیت‌های مشترک، ارتباط مستمر و تشکیل جلسات به‌صورت ماهانه برای تحقق اهداف مشترک، از سوی مدیران دو مجموعه مورد تأکید قرار گرفت

  • نویسنده : صدای هم وطن
  • منبع خبر : پیوند ایرانیان