به نقل از سخن رهبر معظم انقلاب، دوران بزن در روئی به پایان رسیده است و جامعه رسانه ای کشور از افشای هرگونه خلاف در حق مردم اغماض نخواهد کرد.

در حالی که رئیس‌جمهور محترم بر اساس استراتژی تدوین شده خویش در راستای بازگردانی اعتماد عمومی به دولت با حفظ استقلال خود از گرایش‌های موجود و حرکت در جهت انجام اصلاحات ، تلاش شبانه روزی خود را دراین راه معطوف می دارد ، متاسفانه هر از گاهی بعضی از وزرا یا معاونین و یا مسئولین مملکتی آگاهانه و یا بر حسب مشاوره های غلط دست به اقداماتی می‌زنند که روند حرکتی دولت را با چالش های ناخواسته مواجه کرده و در نتیجه آن، بخشی از انرژی دولت درخنثی سازی چالش پیش بینی نشده هزینه می شود.
از آنجا که اهالی رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی به مثابه چشم و گوش مردم عمل می کنند به یقین این انتظار می‌رود که همچون حرکت یکپارچه اهالی مطبوعات و رسانه خوزستان در ایفای رسالت خود همواره مدافع حقوق عامه و آحاد مردم باشند و با بهره گیری از گردش آزاد و سالم اطلاعات زمینه‌ساز حذف رانت و فساد از مجموعه حاکمیتی را دنبال کرده و همانگونه که ریاست محترم جمهوری و رئیس محترم قوه قضاییه برای حفظ اعتماد عمومی و برقراری قانون ، حذف هرگونه فساد در سیستم موجود را با اشاعه فرهنگ سوت زنی و نهادینه کردن آن در جامعه  تاکید  مکرر داشته اند، لذا دولتمردان و مسئولین  باید بدانند که اگر چه فاصله مردم تا خط قرمز نظام تا حدودی کوتاه شده اما همه تلاش های دولت آقای رئیسی در جهت جبران این خسران و تحکیم وحدت بین مردم و حاکمیت است؛ لذا جایگاه افراد در دولت از صدر تا ذیل جایگاه خدمتگزاری است و به نقل از سخن رهبر معظم انقلاب، دوران بزن در روئی به پایان رسیده است و جامعه رسانه ای کشور از افشای هرگونه خلاف در حق مردم اغماض نخواهد کرد.

? و اما جناب آقای اوجی وزیر محترم نفت!
به عنوان یک کارمند بازنشسته نفتی با ۴۲ سال سابقه نفتی و ۳۵ سال مدیریت میانی در مناطق نفت خیز جنوب به شما عرض می‌کنم :
۱- زودتر تمامی معاونین و مدیران کل ستادی و عملیاتی خود را با شناخت کافی و بر مبنای شایسته‌ سالاری معرفی بفرمایید.
۲ – تصمیمات نهایی را شخصأ اتخاذ فرموده ، چه بسا ممکن است که بعضی از مشاوران قدیمی و یا جدید برای شما تصمیم بسازند که در نتیجه آن چالشی ناگوار در سطح جامعه برای شما و دولت به وجود آورد.
۳- تا زمانی که در این مسند هستید همسو و همگام با رئیس دولت باشید و جداً از لابی های جناحی پرهیز بفرمایید .
۴- لطفاً بر مجموعه مقررات حاکم بر نفت خصوصاً درحوزه منابع انسانی و حقوق کارکنان به زیر مجموعه خود تاکید بیشتر بیشتر داشته باشید.
۵- اختیارات سابق مناطق نفتخیز جنوب را به این مجموعه خدوم بازگردانید .
۶- ساختار مناطق نفت خیز جنوب در گذشته دستخوش خواسته های فردی قرار گرفته به طوری که اختیار و مسئولیت در سازمان از تناسب لازم برخوردار نبوده و اهداف و رسالت سازمان و شرایط و وظایف محوله آن چندان باهم همخوانی ندارند.
۷-ضمن پرهیزاز انتصاب های شبهه انگیز، تبدیل وضعیت شغلی نیروهای مدت معین و قرارداد موقت و پیمانکاری خصوصااعضای خانواده های معزز شهدا و ایثارگران را تسریع فرموده تا سایه یاس و رخوت از پیشانی وارثان واقعی این نظام و انقلاب زدوده شود.

  • نویسنده : دکتر فرهاد فروتن
  • منبع خبر : پیوند ایرانیان