با تلاش مضاعف و همتی مثال‌زدنی فولادمردان، رکورد تولید شمش در فولاد خوزستان شکسته شد.

امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان ضمن اعلام این خبر به خبرنگار روابط‌عمومی، افزود: در سال‌های اخیر و با تشدید تحریم‌های ظالمانه، اگر چه شرایط تولید و تامین دشوار شد، اما از آنجایی که بر اساس آیات قرآن، پس از هر سختی آسانی فراهم می‌شود، تلاشگران عرصه فولاد با همتی مثال‌زدنی و در راستای تعبیر شعار سال توانستند رکورد روزانه شمش فولادی را با تولید ۱۳۵۸۹ تُن ارتقا دهند.

مدیرعامل فولاد خوزستان بزرگداشت ۱۳ آبان را نشانه افول و ناتوانی استکبار جهانی دانست و افزود: در روز ۱۲ آبان غیور‌مردان نیروی دریایی سپاه با شکست توطئه آمریکایی‌ها در ربودن محتوای نفتکش ایرانی، ضمن تحقیر چند‌باره آنان، اوج اقتدار و تسلط بر منطقه را به رخ جهانیان کشاندند.

وی در ادامه گفت: این حرکت شجاعانه پیام روشنی به استکبار جهانی و دیگر قدرت‌های متخاصم منطقه دارد؛ هیچ‌گاه قدرت ایران در منطقه را دست‌کم نگیرند و به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دوران بزن درو به پایان رسیده است.

ابراهیمی ضمن‌ تبریک و تشکر از تلاش مجاهدانه‌ی فولادمردان در عرصه تولید، افزود: تک‌تک فولادمردان سربازان عرصه تولید هستند و همان‌گونه که دلاورمردان سپاه و ارتش در عرصه دفاع از میهن جانفشانی می‌کنند‌، فولادمردان در تولید و بی‌اثر کردن تحریم‌ها گام برمی‌دارند.

مدیرعامل فولاد خوزستان پاییز را فصل پربرکت در عرصه تولید فولاد نام برد و گفت: در مهر ماه امسال توانستیم رکورد تولید ماهانه شمش تختال که محصولی راهبردی به شمار می‌آید را با تولید ۱۷۹ هزار و ۲۱۲ تُن پس از سه سال ارتقا دهیم. هفتم آبان ماه نیز رکورد روزانه تولید شمش تختال پس از پنج سال با ۷۳۳۸ تُن شکسته شد. امروز و همزمان با تسخیر لانه جاسوسی، توانستیم رکورد تولید روزانه شمش فولادی را پس از دو سال ارتقا دهیم.

  • نویسنده : پیوند ایرانیان
  • منبع خبر : پیوند ایرانیان