عملیات اجرای آسفالت خیابان سی برنج  و روستای زمان آباد شهر مسجدسلیمان  به مساحت 13500 متر مربع با همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد .

این اقدام در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت و توسط اداره خدمات مهندسی و بهسازی اماکن شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اجرای حدود ۱۰۰۰۰ متر مربع در منطقه سی برنج و ۳۵۰۰ متر مربع در روستای زمان آباد انجام شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، منطقه ی سی برنج که در مجاورت چشمه های طبیعی نفت قرار دارد یکی از مناطق کم برخوردار واقع در مرکز شهر مسجدسلیمان است که بهبود وضعیت جاده ارتباطی اش مورد مطالبه ساکنان آن قرار داشت و با عنایت و مساعدت مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خواسته ی اهالی محترم این منطقه اجابت و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت عملیات بهسازی و روکش آسفالت خیابان اصلی آن اجرا گردید. همچنین با درخواست اهالی روستای زمان آباد که یکی از روستاهای بزرگ و پرجمعیت ورودی شهر مسجدسلیمان است، عملیات اجرای روکش آسفالت جاده این روستا که پیش از این خاکی و از وضعیت نامناسبی برخوردار بود به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان  انجام شد.
یادآوری می نماید ، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیش از این و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و افزایش سطح رضایت مندی شهروندان ، عملیات روکش آسفالت مناطق باغ ملی،خیابان اصلی کوی شهید چمران ،پشت برج،نمره۴۰ ،نفتون ،پشت فرمانداری سابق ،کمپ کرسنت ، سه راهی مالکریم را اجرا نموده است .

عکس : محمد باقری

  • نویسنده : دانوش صالحی