فرماندار بهبهان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۶۹ نفر در این شهرستان بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند گفت: ۱۵۸ نفر از این افراد سابقه تزریق واکسن نداشتند.

به گزارش ایرنا یوسف زمانی چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری و هماهنگی مبارزه با کرونای شهرستان بهبهان افزود:واکسیناسیون تاثیر بسیار مهمی در کاهش مرگ و میر دارد، میزان مرگ و میر در میان افراد واکسینه شده بسیار کمتر است.
وی با بیان اینکه فعالیت مراکز واکسیناسیون در این شهرستان شبانه روزی شده است گفت: مردم در هر ساعتی از شبانه روز می توانند برای واکسن به این مراکز مراجعه کنند.
زمانی در ادامه افزود:تاکنون در شهرستان بهبهان ۸۸ هزار نفر دُز اول و ۳۳ هزار نفر هر ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
فرماندار بهبهان با بیان اینکه وضعیت این شهرستان از نظر شیوع کرونا بهتر شده اما کماکان نگران کننده و شکننده است اظهار داشت: بسیج عمومی در زمینه واکسیناسیون الزامی است و همه اداره ها باید کارکنان و خانواده های آنان را واکسینه کنند. یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد ادارات واکسیناسیون خواهد بود.
وی گفت: واکسن به اندازه کافی در شهرستان بهبهان موجود است و مراکز تزریق واکسن افزایش یافته اند و هیچ بهانه ای برای واکسن نزدن باقی نمانده است.

تاکنون حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.ا

کنون ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و ۶ شهرستان زرد کرونایی هستند.

  • منبع خبر : ایرنا