شرکت صنعت فولاد شادگان رکورد تولید ماهانه آهن اسفنجی را در فروردین ماه ۱۴۰۰ شکست. سعید قاسم زاده مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در گفت‌ وگو با خبرنگار روابط عمومی، اظهار داشت: دستیابی به رکورد تولید ماهانه، پس از گذشت ۱۴ ماه با همت و پشتکار کارکنان شرکت صنعت فولاد شادگان محقق شد. وی با […]

شرکت صنعت فولاد شادگان رکورد تولید ماهانه آهن اسفنجی را در فروردین ماه ۱۴۰۰ شکست.
سعید قاسم زاده مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در گفت‌ وگو با خبرنگار روابط عمومی، اظهار داشت: دستیابی به رکورد تولید ماهانه، پس از گذشت ۱۴ ماه با همت و پشتکار کارکنان شرکت صنعت فولاد شادگان محقق شد.
وی با بیان اینکه میزان تولید در فروردین ماه سال جاری به میزان ۷۴۶۲۰ تن رسیده است، افزود: دستیابی به این میزان تولید آهن اسفنجی نتیجه انجام تعمیرات سالیانه کیفی و تکیه بر توانایی کارکنان و متخصصان داخلی و بومی است.
قاسم زاده با اشاره به محدودیت‌هایی که به واسطه تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است، افزود: تلاش کردیم علیرغم وجود این محدودیت ها، در مسیر تولید پایدار گام برداریم. خدا را شاکریم که در طلیعه ی سال ۱۴۰۰ که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال ” تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها” نامگذاری شده است، گام های استواری در راستای تحقق شعار سال برداریم.
مدیر عامل شرکت صنعت فولاد شادگان در پایان اظهار داشت: همه توانایی خود را برای افزایش تولید و خودکفایی به کار می‌گیریم و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نمی‌کنیم.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، رکورد قبلی تولید ماهانه آهن اسفنجی به میزان ۶۹۹۱۷ تن و در بهمن ماه سال ۱۳۹۸ محقق شده بود.

 

  • نویسنده : صدای هم وطن
  • منبع خبر : صدای هم وطن