طرح استانی استفاده از درآمدهای نفتی برای حل مشکلات استان آماده شده است و به زودی به وزیر نفت ارائه خواهد شد .
استاندار خوزستان تصریح کرد : برای رفع مشکلات فاضلاب، آب شرب، روان آب‌ها، پیشگیری از سیل و سایر نیاز‌های استان  نشست ها و  رایزنی هایی  با وزیر نفت صورت گرفته است .
قاسم سلیمانی دشتکی گفت : در این جلسات مقرر شد طرحی  استانی استفاده از درآمدهای نفتی ، به وزیر نفت ارایه شود که براساس آن اعتبار قابل توجه ارزی از محل درآمد‌های نفتی برای رفع این مشکلات تخصیص پیدا کند، این تخصیص ممکن است در قالب لایحه به مجلس یا برداشت از صندوق توسعه ملی به اذن رهبری باشد.

وی ادامه داد : در حال حاضر این طرح آماده و در مراحل نهایی است تا پس از هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه و وزارت کشور در اختیار وزیر نفت برای پیگیری قرار گیرد.

سلیمانی یادآور شد: اقدامات مدیران استان باید در خدمت مردم باشد، مدیران برای رفع مشکلات مردم بروکراسی اداری را کنار بگذارند و به این فکر باشند که پس از پایان خدمت کارنامه قابل قبولی را بتوانند ارایه دهند.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران بیان کرد: سرمایه‌گذار باید نسبت به محل سرمایه‌گذاری خود مطمئن باشد اگر سرمایه‌گذاری برای رفع کارهایش پشت درب ادارات منتظر بماند یا استعلام‌هایش طول بکشد کار را رها می‌کند و اینجا نمی‌ماند.

استاندار خوزستان ادامه داد: به عقیده من سرمایه گذار باید سود قانونی خود را ببرد و ما در چارچوب قانون از سرمایه گذار حمایت می کنیم.

وی گفت: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری و با توجه به شعار امسال  باید موانعی که بر سر راه سرمایه‌گذاران قرار دارد برداشته شوند.
  • نویسنده : صدای هم وطن
  • منبع خبر : صدا و سیما