دزفول- نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: به صورت جدی پیگیر رفع مشکلات متعدد کارگران آب و فاضلاب روستایی خوزستان هستم.

سید احمد آوایی در این رابطه گفت: پس از ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، نیروهای آب روستایی مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند و این مشکل در سراسر استان خوزستان قابل مشاهده است؛ بنابراین ضروری است تا نسبت به تعیین وضعیت این قشر اقدامات اساسی صورت بگیرد.

وی افزود: در همین راستا به منظور پیگیری وضعیت نیروهای آب روستایی خوزستان و رفع مشکلات این قشر در روزهای اخیر و در جلسه‌ای با مدیرعامل آبفای کشور دیدار کردم و در این جلسه با دفاع از حقوق کارکنان آب و فاضلاب روستایی خوزستان، خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر وضعیت آنها شدم.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی در ادامه نیروهای آب روستایی را از سرمایه‌های مهم نیروی انسانی این شرکت دانست و عنوان کرد: این افراد در سال‌های گذشته با کمترین امکانات، بیشترین خدمات را به مناطق روستایی ارائه داده‌اند و در حال حاضر نیز با وجود مشکلات، لحظه‌ای از تلاش و خدمت دست نکشیده‌اند؛ بنابراین لازم است تا موانع تعیین وضعیت این افراد هرچه زودتر مرتفع شود.

آوایی تأکید کرد: باید شاهد اجرای عدالت در نحوه توجه به نیروهای آب روستایی و شهری در خوزستان و به ویژه شهرستان دزفول باشیم.

وی گفت: مدیرعامل آبفای کشور در راستای رفع مشکلات این نیروها قول رسیدگی و مساعدت داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگران آب و فاضلاب روستایی در خوزستان از سال گذشته برای دریافت مطالبات، حق‌وحقوق و شرایط استخدامی خود اعتراض‌های زیادی انجام داده‌اند اما هنوز خواسته‌های این کارکنان محقق نشده است.

  • نویسنده : صدای هم وطن
  • منبع خبر : مهر