مهدی جمالی‌نژاد امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی در شهرستان مبارکه با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری اظهار داشت: جمعیت عظیمی از هموطنان از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند و بطور یقین باید ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی کشور نوسازی و بازسازی شود. معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی […]

مهدی جمالی‌نژاد امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی در شهرستان مبارکه با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری اظهار داشت: جمعیت عظیمی از هموطنان از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند و بطور یقین باید ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی کشور نوسازی و بازسازی شود.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های موجود، اتفاقات خوبی رقم خورده و دولت در شرایط سخت اقتصادی جاری مبلغی را به یارانه بلیت تخصیص داده و قرار است بقیه این مبالغ هم تخصیص داده شود.

وی با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت: اعتبارات خوبی برای نوسازی ناوگان شهرهای بزرگ، کلانشهرها و شهرهای میانی تخصیص پیدا کرده و تفاهمنامه های خوبی هم برای خریداری ناوگان امضا شده است.

جمالی‌نژاد اضافه کرد: تفاهمنامه برای خرید سه هزار دستگاه اتوبوس در ۲ ماه گذشته امضا شده و مراحل مقدماتی و تشریفات اداری آن در حال انجام است و سهمیه‌بندی بنزین و قرنطینه کرونا ۲ تنش جدی به نظام حمل و نقل عمومی کشور در ۲ سال گذشته وارد کرد.

  • نویسنده : صدای هم وطن
  • منبع خبر : پیوند ایرانیان