با پیگیری امور آبرسانی شهید بهنام محمدی و گروه پدافند غیر عامل شرکت آب جنوب شرق با هدف راه اندازی ایستگاه آبگیر قدیم سد مسجد سلیمان (گدار) و مرتفع نمودن مشکلات تونل آبرسانی ، نمایندگان معاونت آبرسانی و پدافند غیر عامل سازمان آب و برق خوزستان از تاسیسات آبرسانی شهید بهنام محمدی (گدار مسجد سلیمان)بازدید به عمل آوردند.
بازدید نمایندگان معاونت آبرسانی و کارگروه پدافند غیر عامل سازمان آب و برق خوزستان از تاسیسات شهید بهنام محمدی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب جنوب شرق : بهروز فردی پور با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط بحرانی و کم آبی سد ها با همکاری گروه پدافند غیر عامل شرکت آب جنوب شرق طرح احیاء و استفاده از آبگیر تاسیسات در دریاچه سد گدار مسجد سلیمان در دستور کار قرار گرفت.

مدیر آبرسانی شهید بهنام محمدی افزود : در همین راستا نمایندگان معاونت آبرسانی و پدافند غیر عامل سازمان آب و برق خوزستان طی بازدیدی از ایستگاه آبگیر و تونل آبرسانی از نزدیک به مشکلات ،معضلات ، معایب و مزایای استفاده از این مسیر آشنا شدن.

فردی پور در پایان افزود: با توجه به کاهش چشمگیر بارش ها و پایین آمدن تراز دریاچه سد گدار مسجد سلیمان امیدواریم با پذیرفتن این طرح و تخصیص بودجه لازم ، پروژه آماده سازی و احیای ایستگاه آبگیر و تونل آبرسانی قدیم انجام گردد، تا در مواقع بحرانی،جهت تامین آب مناطق تحت پوشش از این ایستگاه بهره برداری شود.

  • نویسنده : صدای هم وطن