به گزارش سایت شهرداری اهواز، مدیریت شهری اهواز به دستور شهردار برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وحفظ سلامت شهروندان و کارکنان مجموعه خود در مناطق ، سازمان ها و معاونت ها اقدامات پیشگیرانه ای را در دستور کار قرار داده است. شهرداری اهواز در کنار سایر دستگاه ها برای مقابله با ویروس کرونا […]

به گزارش سایت شهرداری اهواز، مدیریت شهری اهواز به دستور شهردار برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وحفظ سلامت شهروندان و کارکنان مجموعه خود در مناطق ، سازمان ها و معاونت ها اقدامات پیشگیرانه ای را در دستور کار قرار داده است.
شهرداری اهواز در کنار سایر دستگاه ها برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش آن با توجه به شدت انتشار ویروس، اقداماتی را از ضدعفونی اتوبوس های درون شهری، پایانه های مسافربری، معابر و اماکن پرتردد از جمله هسته مرکزی شهر، پارک ها، ایستگاه های اتوبوس، نصب بنر در سطح شهر و توزیع بروشورهای آموزشی در بین کارکنان اقدام کرده است.
همه اتوبوس‌ های درون شهری روزانه با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از سوی سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز ضدعفونی می شود.
سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اهواز نیز برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا ضدعفونی کردن مراکز عمومی را در دستور کار قرار داده است.
از روز چهار شنبه ۷ اسفند ماه قرارگاه مقابله با کرونا تشکیل شده و طبق مصوبه فرماندار اهواز، همه ی دستگاه های خدماتی باید در کنار شهرداری اهواز عملیات ضدعفونی شهر با محلول پاشی در اماکن پرتردد را انجام دهند. در همین راستا عملیات ضدعفونی شهر عمدتا در اماکن پرتردد که شهرندان بیشتر رفت و آمد دارند انجام می شود.
برپایه این گزارش عملیات ضدعفونی کردن اهواز در هسته ی مرکزی شهر در خیابان امام، سلمان فارسی، طالقانی و خیابان کاوه در منطقه یک، خیابان وهابی و خیابان اصلی کیانپارس در منطقه دو، زیتون کارمندی، خیابان های اقبال و دانیال کوی ملت وخیابان اصلی آغاجاری در منطقه سه، خیابان اصلی فروردین و سعدی در منطقه چهار، خیابان پردیس در منطقه پنج، خیابان های اصلی در تمامی محلات منطقه شش، حصیرآباد در منطقه هفت و صد دستگاه باهنر در منطقه هشت شهرداری اهواز انجام می شود.
ضدعفونی کردن ایستگاه های اتوبوس، پارک ها، وسایل بازی کودکان، بازارچه ها و … نیز توسط مناطق هشت گانه و سازمان آتش نشانی در حال انجام است.
در روز پنج شنبه نیز به دستور شهردار اهواز به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، پارک شهربازی پادادشهر اهواز تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
شهرداری اهواز برای حفظ سلامت کارکنان خود و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا نسبت به ضدعفونی کردن ساختمان های اداری، توزیع ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده در میان کارمندان اقدام کرده است
توزیع ماسک و دستکش در بین پاکبانان از اقدامات دیگر شهرداری اهواز برای مقابله با کرونا است تا هنگام کار به این تجهیزات مجهز باشند و سلامتشان به مخاطره نیفتند.