مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت 31 شهریورماه، سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس پیامی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در متن پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آمده است:

در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتگی ها و ایثارگری های خود، آئین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده است.

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهند ماند.

هشت سال دفاع مقدس، جلوه گاه ایثار، ازخود گذشتگی، رشادت، شجاعت و شهادت است. دوران جنگ تحمیلی و دفاع جانانه ی شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان از مرزهای ایران، صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین کرد و امنیت، توسعه و پیشرفت امروز حاصل خون های پاکی است که در این راه بر زمین ریخته شد.

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش ها و دستآوردهای دفاع مقدس قدم برداریم.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران، بدین وسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرورآفرین ابراز کرده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیق روزافزون مردم شریف کشور عزیزمان را در پرتو منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا… خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

محمد جوروند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

۳۰ شهریور ۱۴۰۰

  • منبع خبر : پیوند ایرانیان