رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشان های اهواز از ابتدای شروع بیماری کرونا تا کنون بیش از ۲۹۰ منطقه و محله را ضد عفونی کرده اند. به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهوا، ابراهیم قنبری گفت: نیروهای آتش نشان که از ابتدا تا کنون پیشتاز […]

رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشان های اهواز از ابتدای شروع بیماری کرونا تا کنون بیش از ۲۹۰ منطقه و محله را ضد عفونی کرده اند.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهوا، ابراهیم قنبری گفت: نیروهای آتش نشان که از ابتدا تا کنون پیشتاز در جبهه مبارزه با کرونا بوده اند، بدون هیچ چشم داشتی تا کنون بیش از ۲۹۰ منطقه،مکان ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، مراکز درمانی، بیمارستان ها، ادارات، سازمان و سایر مکان ها را ضد عفونی کردند.
وی افزود: آتش نشانی اهواز همچنان با تمام توان خود در خدمت مردم بوده و تا پایان این بحران، همچون بحران های گذشته در صحنه خواهند ماند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در خصوص تلاش پرسنل این سازمان و دستگاه های دیگر عنوان کرد: بهترین مزدی که برای آتش نشان ها و همه کسانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا در حال‌ تلاش هستند این است که توصیه های بهداشتی وزرات بهداشت توسط همگی جدی گرفته شود.
وی خاطر نشان کرد: روند ضد عفونی و پاکسازی محله به محله شهر با دستور شهردار اهواز در سطح شهر انجام شده و همچنان ادامه دارد.