فرمانده انتظامي اهواز از دستگيری باند 3 نفره سارقان مسلح با کشف 9 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ “محسن دالوند “در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت بعنف و مسلحانه از شهروندان دریکی از محله های شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۹ شهرستان اهواز با اقدامات فنی و پلیسی سارقان مسلح را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی غافگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. سرهنگ دالوند در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری طلاجات، تعدادی دستگاه ماینر، یک دستگاه دوربین فیلمبرداری، یک دستگاه دوربین عکاسی و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲ فقره سرقت مسلحانه ۲ فقره سرقت به عنف و ۵ فقره سرقت عادی اعتراف کردند. سرهنگ دالوند در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند، ازشهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را درخصوص اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی ودستگیری آنان در اسرع وقت اقدام شود.

  • منبع خبر : پلیس