مهندس امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت به اتفاق جمعی از مدیران از نواحی مختلف کارخانه خصوصا،، خط تولید ورق های عریض فولادی بازدید کرد و ضمن نظارت مستقیم بر روند تولید از نزدیک با کارکنان دیدار و گفتگو نمود. مدیر عامل شرکت فولاد اکسین ضمن تبریک سال نو و اعیاد مبارک شعبانیه از عملکرد کارکنان […]

مهندس امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت به اتفاق جمعی از مدیران از نواحی مختلف کارخانه خصوصا،، خط تولید ورق های عریض فولادی بازدید کرد و ضمن نظارت مستقیم بر روند تولید از نزدیک با کارکنان دیدار و گفتگو نمود.
مدیر عامل شرکت فولاد اکسین ضمن تبریک سال نو و اعیاد مبارک شعبانیه از عملکرد کارکنان سایر بخش های کارخانه اعم از تولید، پشتیبانی و ستادی علی الخصوص کارکنان شیفتی که در شرایط فعلی و بحران شیوع ویروس کرونا در کشور همچنان مشغول کار بودند تقدیر و تشکر نمود و گفت، تمام کسانی که در این مدت مشغول انجام فعالیت بودند و هستند و در جهت رونق تولید و پویایی بخش صنعت کشور گام برمی دارند، همانند سربازانی در خط مقدم مبارزه با بحران کرونا می باشند، در واقع اگر از خود گذشتگی و تعلق اینان نبود ممکن بود صنعت و تولیدات اقتصادی نیز به خطر بیفتد، لیکن این اتفاق با همت همه مدیران، مسئولین، کارکنان و کارگران ایران اسلامی مدیریت شد به گونه ای که در برخی موارد نیز تولیدات خود را گسترش داده اند.
امین ابراهیمی مدیر عامل فولاد اکسین ادامه داد، خوشبختانه ما نیز در این مجموعه بزرگ صنعتی و تولیدی، در تولید ورق های مورد نیاز پروژه راهبردی گروه به جاسک توانستیم از ابتدای فروردین تاکنون بیش از ۴۰ هزار تن ورق های api فولادی جهت پروژهای نفتی کشور تولید نماییم.
وی گفت، همانگونه که در سال ۹۸ کارکنان ولایت مدار فولاد اکسین خوزستان توانستند با تولید انبوه ورق های محیط ترش، به تولیدات این مجموعه صنعتی رونق بخشند، سال جاری نیز در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب جهش تولید را در این کارخانه محقق می نمایند. چرا که مجموعه تیم مدیریتی و متخصصان و کارکنان این شرکت بسیار جوان و آماده اجرای فرامین رهبری در جهش تولید می باشند.
مهندس ابراهیمی در همین راستا و بمنظور تحقق جهش تولید در این شرکت بر کاهش هزینه های تولید و تعمیرات، کاهش میزان توقفات، حرکت نمودن کلیه واحدها در چارچوب اهداف استراتژیک شرکت، پایبندی به ارائه بموقع تعهدات و غیره تاکید نمود.
ایشان نیز از تلاش های بی شائبه و شبانه روزی کمیته بحران مقابله با ویروس کرونا در شرکت تقدیر و تشکر نمود و بیان کرد، از آنجائیکه سلامتی کارکنان و خانواده های محترم ایشان جز اولویت های این شرکت و هیات مدیره محترم بوده، از نردیک بر عملکرد این کمیته نظارت داشته و تا ریشه کن شدن کامل این ویروس نیز فعالیت ها و اقدامات بهداشتی و ایمنی خود را در قبال سلامتی کارکنان انجام می دهیم.