به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، سه شنبه ۱۵ بهمن جلسه صبحگاهی خط تولید با حضور مهندس ابراهیمی مدیر عامل شرکت و سایر مدیران مربوطه در محل سایت صنعتی فولاد اکسین برگزار شد. در این جلسه مدیران بهره برداری و پشتیبانی حضور داشتند و به ارائه گزارش عملکرد خود در راستای تولیدات شرکت […]

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، سه شنبه ۱۵ بهمن جلسه صبحگاهی خط تولید با حضور مهندس ابراهیمی مدیر عامل شرکت و سایر مدیران مربوطه در محل سایت صنعتی فولاد اکسین برگزار شد.
در این جلسه مدیران بهره برداری و پشتیبانی حضور داشتند و به ارائه گزارش عملکرد خود در راستای تولیدات شرکت پرداختند، همچنین برنامه های پیشرو خود را مطابق با نیازهای خط تولید مورد ارزیابی قرار دادند.
امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت نیز با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در راستای بهینه سازی و ارتقاء کیفی خط تولید از مدیران حاضر در جلسه و دیگر مدیران واحدهای مختلف شرکت خواست تا با همبستگی و هم افزایی بیش از پیش در راستای اهداف از پیش تعیین شده فولاد اکسین بکوشند.
مدیرعامل شرکت در پایان افزود: در این راستا باید میزان توقفات خط تولید را تا حد امکان کاهش دهیم تا بتوانیم تعهدات شرکت به مشتریان عزیز را جامعه عمل بپوشانیم.
جلسات صبحگاهی خط تولید همه روزه با حضور مشاور ارشد مدیرعامل شرکت و دیگر مدیران در محل سایت صنعتی کارخانه برگزار می‌شود.