نخستین کنفرانس بین المللی"رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری" با حضور اساتید و فعالان این عرصه، چهارم مردادماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش صدای هم وطن و به نقل از  خبرگزاری حوزه، دکتر معصومه نصیری، قائم مقام دبیرکل این رویداد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طی ماه های گذشته و پس از اعلام فراخوان، ۱۲۰ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده و طی چند مرحله داوری، برگزیدگان کنفرانس مشخص شده اند.

وی با بیان این که کنفرانس بین المللی “رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری” از پتانسیل های موجود دانشگاه و پژوهشگاه ها برای کمک به غنای محتوایی و دانشی این رویداد بهره برده است، افزود: رویداد پیش رو با چهار پنل تخصصی با عنوان های «بنیان های نظری حکمرانی سایبری»، «فرهنگ، جامعه و حکمرانی سایبری»، «نهاد آموزش، سوادهای نوین و حکمرانی سایبری» و «سیاستگذاری و حکمرانی سایبری» و ارائه ۱۱ مقاله برگزار خواهد شد.

نصیری همچنین با اشاره به این که افتتاحیه این رویداد از ساعت ۸:۳۰ با حضور اساتید دانشگاه، مسوولان مربوطه و پژوهشگران برگزار خواهد شد، ادامه داد: علاقه مندان می توانند برای شرکت در افتتاحیه، پنل های تخصصی و اختتامیه این رویداد در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران حضور داشته باشند.

وی با بیان این که اطلاعات مربوط به کنفرانس از طریق سایت این رویداد به آدرس mcgconf.ir اطلاع رسانی خواهد شد، تاکید کرد: این کنفرانس از درجه علمی ISC برخوردار است و توسط باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو و مشارکت دانشگاه تهران، کمیسیون ملی یونسکو و فدراسیون باشگاه های یونسکو و همکاری دانشگاه ها و مراکز علمی کشور برگزار می‌شود.

  • نویسنده : صدای هم وطن
  • منبع خبر : حوزه