۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ نمایشگاه بزرگ عیدانه فولاد خوزستان با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، حامد دهدشتی معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، داریوش احمدی مدیرعامل تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولاد خوزستان و جمعی از مسئولان، در سالن چند منظوره تربیت‌بدنی مجموعه دویست‌ دستگاه افتتاح شد. عباسعلی تقوی معاون […]

۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ نمایشگاه بزرگ عیدانه فولاد خوزستان با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، حامد دهدشتی معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، داریوش احمدی مدیرعامل تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولاد خوزستان و جمعی از مسئولان، در سالن چند منظوره تربیت‌بدنی مجموعه دویست‌ دستگاه افتتاح شد.

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان پرداختن به تعاون را مسیری برای رشد و شکوفایی اقتصادی دانست و افزود: یکی از ضرورت‌های جامعه امروز حمایت از بخش‌هایی است که می‌توانند پویایی اقتصاد را به دنبال داشته باشند. یکی از این بخش‌ها که امروز باید حمایت شود، تعاون است. حمایت از این بخش منتج به پویایی اقتصاد جامعه خواهد شد. تک تک کارکنان شرکت فولاد خوزستان برایمان ارزشمند هستند. از غرفه‌داران انتظار داریم کالای با کیفیت و ضمانت معتبر در اختیار همکاران قرار دهند.

پیش از سخنان معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، داریوش احمدی مدیرعامل تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولاد خوزستان هدف از برگزاری نمایشگاه را ارائه خدمات و کالای با کیفیت دانست و افزود: افتخار تعاونی از گذشته تا به امروز ایجاد شرایط آسان و ارائه تسهیلات به کارکنان مجموعه فولاد خوزستان است. یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته که به دستور مدیرعامل فولاد خوزستان انجام شد، عضوگیری پنج هزار تَن از کارکنان شرکت فولاد خوزستان بود. برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در طول سال، خرید ملک برای تعاونی از دیگر فعالیت‌هایی بود که در یک سال گذشته انجام شد.

گفتنی است، نمایشگاه عیدانه از ۲۵ تیرماه الی پنجم مردادماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در سالن چند منظوره تربیت‌بدنی مجموعه دویست‌ دستگاه پذیرای مراجعه‌کنندگان است. در این نمایشگاه غرفه‌های مبلمان و سرویس خواب، لوازم خانگی، تزئینات خودرو، پوشک، کیف و کفش، عینک و ساعت با شرایط اقساطی دایر هستند.

  • منبع خبر : صدای هم وطن