با حکم مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور حسین سلاسل به عنوان سرپرست این صندوق در خوزستان منصوب شد.

به گزارش صدای هم وطن و به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان خوزستان، دکتر بیت‌اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ضمن تقدیر از زحمات حسین جعفرخادم، طی حکمی حسین سلاسل را به سمت سرپرست استان خوزستان منصوب کرد.

در این مراسم برقراری تغییر را لازمه پیشرفت دانست و گفت صندوق در حال حاضر جوان، پویا و توانمند است و از جمله صندوق های موفق کشور می باشد و چالش هایی که سایر صندوق های بیمه ای دچار هستند را نداریم چون با نگاه علمی پیش رفته و نگاه ما در صندوق نگاه مشارکت جمعی است و تصمیمات خوبی را با همفکری همه مدیران ستادی و استانی اخذ کرده ایم و بر مدار علمی و دانش بیمه ای حرکت کرده و به دنبال تبیین صندوق در کل کشور هستیم.

مدیرعامل صندوق نوید داد با نگاه انقلابی و علمی برتری صندوق را در افق ۱۴۰۵ به نمایش خواهیم گذاشت و طرح توسعه صندوق را با روش های نوین تبیین خواهیم کرد. وی از مدیران استانی خواست در شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه حضور فعال داشته باشند چون این شورا نقش فعالی در سطح استان دارد و می توانیم با نقش موثر در این شورا به تبیین صندوق بپردازیم.اکثر مردم در استانها برای رفع مشکلات به سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مراجعه خواهند کرد و هماهنگی و هم افزایی بین سازمان های عضو این شورا موجب خدمت بهتر به مردم خواهد بود.

  • نویسنده : صدای هم وطن