مدیر امور مساحی شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری کرخه و شاوور از تشکیل جلسات کمیته رسیدگی به درخواست‌های مشترکین در ارتباط با فصل زمستان ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خبر داد. ایرج امین پور گفت: کمیته رسیدگی به درخواست‌های مشترکین، با موضوع بررسی و تعیین تکلیف درخواست‌های مشترکین و کشاورزان محترم حوزه‌های کرخه جنوبی و مرکزی در ارتباط […]

مدیر امور مساحی شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری کرخه و شاوور از تشکیل جلسات کمیته رسیدگی به درخواست‌های مشترکین در ارتباط با فصل زمستان ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خبر داد.

ایرج امین پور گفت: کمیته رسیدگی به درخواست‌های مشترکین، با موضوع بررسی و تعیین تکلیف درخواست‌های مشترکین و کشاورزان محترم حوزه‌های کرخه جنوبی و مرکزی در ارتباط با فصل زراعی زمستان ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تشکیل جلسه داد.

وی گفت: دو جلسه در مناطق شرکت با حضور معاونین بهره برداری و فنی مهندسی شرکت و مدیران مشترکین، مساحی و حوزه‌ها و همچنین رؤسای ادارات ذیربط برگزار شد که در این جلسات درخواست‌های مشترکین و کشاورزان محترم بررسی و بر اساس مستندات و گزارشات موجود، تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

نصب بنرهای اطلاع رسانی ممنوعیت کشت شلتوک در شبکه آبیاری شاوور ادامه دارد

شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری کرخه و شاوور بر اساس مصوبات کشوری و استانی و با توجه به شرایط خشکسالی، همچنان در شبکه‌ آبیاری شاوور، نصب بنر‌های اطلاع رسانی با موضوع ممنوعیت کشت‌های پر مصرف نظیر شلتوک را ادامه می‌دهد.

از اواخر سال گذشته تا کنون، علاوه بر برگزاری جلسات متعدد با حضور کشاورزان شبکه آبیاری شاوور به منظور اطلاع رسانی و اقناع سازی آنان به رعایت ممنوعیت کشت‌های پرمصرف نظیر شلتوک و اعلام کتبی از طریق تحویل اطلاعیه‌ به مالکان موتور تلمبه‌ها، بنر‌های اطلاع رسانی نیز نصب و در دید عموم قرار گرفته است.

گفتنی است امور بهره برداری حوزه مرکزی شرکت طی روز‌های اخیر، مجددا نسبت به اطلاع رسانی موضوع ممنوعیت کشت شلتوک در شبکه آبیاری شاوور از طریق نصب بنر در مراکز خدمات کشاورزی، مساجد روستاها، ادارات، بخشداری، فرمانداری شهرستان کرخه و سایر مکان‌های پر تردد اقدام نموده است.

نشستی صمیمانه با کشاورزان دشت آزادگان برگزار شد

مدیر امور بهره‌برداری حوزه کرخه جنوبی در شرکت آبیاری کرخه و شاوور، از اطلاع رسانی و تشریح شرایط خشکسالی در نشستی صمیمانه با کشاورزان دشت آزادگان خبر داد.

“سعید فیاضی” با بیان این مطلب که در فصل جاری به دلیل شرایط خشکسالی و کمبود شدید منابع آبی، تامین آب شرب و آب مورد نیاز احشام سنگین اولویت اول خواهد بود گفت: بر اساس مصوبات استانی و کشوری و در راستای اطلاع رسانی و اقناع سازی کشاورزان به رعایت ممنوعیت کشت‌های تابستان ۱۴۰۱ نشستی با کشاورزان دشت آزادگان برگزار و شرایط خشکسالی تشریح شد.

وی افزود: در این جلسه که در مسجد روستای شاکریه برگزار شد، “بهرام لوافیان نژاد” مدیر امور آب منطقه جنوب غرب، “حبیب بدوی” مدیر جهاد کشاورزی دشت آزادگان و”سید عبدالرضا سید احمدی” مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز حضور داشتند.

  • نویسنده : صدای هم وطن
  • منبع خبر : صدای هم وطن