رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: والدین نسبت به واکسیناسیون فرزندان دانش‌آموز خود علیه ویروس کرونا اهتمام بیشتری داشته باشند.

شکرالله سلمان زاده ظهر امروز سه‌شنبه در گفتگوی رسانه‌ای در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان اظهار کرد: در صورت بازگشایی حضوری مدارس ارائه کارت واکسیناسیون برای دانش‌آموزان الزامی خواهد بود و والدین برای تزریق واکسن فرزندان بالای ۱۲ سال تعجیل کنند.

وی با بیان اینکه واکسن سینوفارم برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است، افزود: با توجه به اینکه این واکسن عارضه خاصی را برای گروه سنی یادشده به وجود نمی‌آورد از والدین دانش آموزان انتظار می‌رود که اهتمام بیشتری برای واکسیناسیون فرزندان خود و دریافت این واکسن داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: امیدوار هستیم که بعد از رسیدن به درصد مورد نظر تزریق واکسن دانش‌آموزان، دوباره شاهد شکل‌گیری شور و نشاط در مدارس باشیم و در این مسیر نیازمند همراهی و همکاری دانش آموزان و اولیای آنها هستیم.

سلمان زاده بیان کرد: همه مراکز تجمیعی تزریق واکسن در جنوب غرب خوزستان بدون محدودیت در انتظار استقبال افراد بالای ۱۲ سال برای تزریق واکسن کرونا هستند و امید است که با همکاری هر چه بیشتر مردم بتوانیم به‌روزهای خوب پیش از این پاندمی بازگردیم.